کد خبر: 25739| تاریخ انتشار: یـک شنبه ، ۲۵ شهریور سال ۱۴۰۳ | ساعت ۱۷:۴۳:۰ | تعداد بازدید: ۱۹۷

جلسه مشترک حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر علیرضا منادی‌سفیدان، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه دیدار  اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با دبیر و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: امروز جلسه خوب و صمیمانه‌ای با استاد خسروپناه و اعضای حقیقی شورا و اکثریت اعضای کمیسیون داشتیم.
وی ادامه داد: در این جلسه درباره مشکلات دانش‌آموزان مناطق محروم، تعارض مصوبه شورا و مجلس بحث‌هایی مطرح شد، به نتیجه خوبی رسیدیم که قرار شد که تعامل ادامه داشته باشد. 
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: اصلاحاتی در مصوبه انجام خواهد شد تا عدالت فراگیرتر محقق شود و قرار شد که کمیسیون ورود کند و پیشنهادات خود را ارائه دهد و در جلسه بعدی ارائه شود. بحث سهمیه‌ها مطرح شد که با حضور نمایندگان مطرح می‌شود. 
دکتر منادی‌سفیدان افزود: جلسه خوبی بود اختلافی میان شورا و مجلس وجود ندارد، باید به کمک یکدیگر اعتلای کشور را رقم بزنیم، شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدامات خوبی را به‌عنوان بازوی علمی و با وجود شخصیت‌های علمی که دارد، انجام داده است، امیدواریم که در ادامه موارد قانونی که قرار است در شورا تصویب شود مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی همچون گذشته همراهی داشته باشند.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7