کد خبر: 25637| تاریخ انتشار: دوشـنـبه ، ۵ شهریور سال ۱۴۰۳ | ساعت ۱۴:۲۵:۰ | تعداد بازدید: ۵۸۳

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: نسل جوان حاضر در آموزش و پرورش باید مورد حمایت قرار گرفته و تجارب پیشکسوتان فرهنگی به درستی به آن‌ها انتقال یابد.
آیت‌الله علیرضا اعرافی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان میبد، ضمن اشاره به اهمیت آموزش و پرورش گفت: مردم، مسئولان و تمامی افراد اثرگذار باید با کمک و پشتیبانی از آموزش و پرورش از منزلت آن حراست و پاسداری کنند.
وی افزود: همچنین مسئولان آموزش و پرورش نیز با توجه به اهمیت ذاتی و شرایط ویژه‌ای که وجود دارد باید آگاهانه و با دقت نظر بالایی، فعالیت کنند.
مدیر حوزه‌های علمیه و امام جمعه میبد ضمن اشاره به تحولات فرهنگی و علمی پیش روی کشور، ادامه داد: تحولات پیش رو می‌تواند ارکان فرهنگ، آموزش و علم را تهدید کرده یا کمک موثری برای نظام تعلیم و تربیت باشد. آموزش و پرورش با پیش‌بینی آینده و بررسی عمیق داده‌ها باید سوار بر موج تحولات پیش رو شده و از آن در جهت منافع نظام، استفاده کند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به پیشرفت فناوری در زمینه‌های هوش مصنوعی گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالعات ما در حوزه هوش مصنوعی است. به‌گونه‌ای که تاکنون 100 نفر زیر نظر بنده در این حوزه مشغول به فعالیت هستند و ممکن است دانشکده‌ای نیز تحت همین عنوان، راه‌اندازی کنیم.
آیت‌الله اعرافی با اشاره به جوان شدن نیروی انسانی آموزش و پرورش افزود: نسل جوان حاضر در آموزش و پرورش باید مورد حمایت قرار گرفته و تجارب پیشکسوتان فرهنگی به درستی به آن‌ها انتقال یابد. لازم است علاوه بر حفظ تجربیات سازنده گذشته به نقاط جدیدی چشم دوخته و ارتقای نسل جدید آموزش و پرورش را پایه‌ریزی کنیم.

منبع:پانا

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7