کد خبر: 23411| تاریخ انتشار: جـمـعــه ، ۵ آبان سال ۱۴۰۲ | ساعت ۲۳:۱۳:۰ | تعداد بازدید: ۱۰۲۵

وزیر آموزش و پرورش در نماز جمعه مشهد از اعلام مرگ سند ۲۰۳۰ و آغاز دوره شکوفایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در آموزش و پرورش دولت سیزدهم خبرداد.
به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر رضامراد صحرایی در جمع نمازگزاران در حرم مطهر رضوی گفت: سند تحول نقشه راه آموزش و پرورش  است اما متاسفانه در ده سال گذشته سند دیگری در کنار این سند قرار گرفت که آن سند را جایگزین و اجرا کردند و امروز اهتمام آموزش و پرورش این دولت بر این است که سند تحول آموزش و پرورش را زنده کند و چراغ  راه خودش کند. 
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این که برای رسیدن به آموزش و پرورش بر اساس سند تحول چند اقدام را اجرایی کرده ایم، افزود: ایجاد امید و ایمان به خودباوری در نوجوان های ایران زمین یکی از اقدامات صورت گرفته است و اقدام دیگر ایجاد نشاط و تقویت هویت ملی و مذهبی در مدارس است.
وی در ادامه تصریح کرد: در مسیر  تقویت رسیدن به نشاط و امید در نوجوان هایکی از کارهایی که دنبال شده ایجاد بیش  از ۲هزار فضای ورزشی درون مدرسه ای بوده است.
صحرایی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف آموزش و پرورش تقویت  آموزش مهارت در دانش آموزان می باشد.
وزیر آموزش و پرورش به هنرستان ها و تقویت رشته های هنرستانی اشاره کرد و گفت: در سال جدید بیش از ۱۰۰ هزار هنرآموز پایه دهمی جذب هنرستان ها شدند.
وی در پایان گفت: اگر امروز هزینه ای در هنرستان ها داشته باشیم در آینده مشکل بیکاری را نخواهیم داشت. 

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7