کد خبر: 23370| تاریخ انتشار: یـک شنبه ، ۳۰ مهر سال ۱۴۰۲ | ساعت ۱۱:۴۷:۰ | تعداد بازدید: ۵۷۷

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: امروز غربی‌ها در مواجه با رژیم صهیونسیتی سکولاریسم را فراموش می‌کنند و این تناقض حرف و عمل آنها را می‌رساند.
حداد عادل، مشاور عالی رهبر معظم انقلاب و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پنجمین جلسه از سلسله نشست‌های حکمرانی قرآنی با موضوع حکمرانی قرآنی در تقابل با حکمرانی سکولار گفت: بنده هفته گذشته صحبتی درباره واتیکان، سکولاریسم و قدرت پاپ در جامعه ایتالیا داشتم که بخشی از آن را تقطیع کردند و نسبت به آن اظهارنظر کردند.
حداد عادل ادامه داد: پاپ چه تأثیری در دنیای امروز گذاشته است؟ تشریفات زیاد است اما تاثیر کجاست. این پاسخ به کسانی است که معتقدند پاپ قدرت را کنار گذاشته است و دین را از سیاست جدا کرده است و آن را تایید می‌کنند. ما سکولاریسم را در انقلاب اسلامی نقد می‌کنیم. ما از انقلابی صحبت می‌کنیم که نه تنها تاج‌بخش نبوده که تاج‌ستان هم بوده و از دل یک انقلاب مردمی با تعداد زیادی شهید و جانباز بوجود آمده است.
مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در ادامه این نشست افزود: امروز غربی‌ها در مواجه با رژیم صهیونسیتی سکولاریسم را فراموش می‌کنند و این تناقض حرف و عمل آنها را می‌رساند.
حداد عادل در پایان نیز با بیان اینکه منتقدین جمهوری اسلامی هیچوقت در برابر احکام غیر دینی و سکولار وقتی افراد تخلف می‌کنند نمی‌گویند برویم فرهنگسازی کنیم تأکید کرد: فرهنگ سازی اجرای قوانین را تسهیل می کند اما وقتی کسی تخلف کند جریمه سنگینی می‌شود اجرای قانون در هیچ جامعه‌ای منوط به فرهنگ‌سازی نیست. 
وی در پایان نیز گفت: همین افراد سکولار وقتی بحث دین و احکام خدا می‌شود می‌گویند: بروید در حوزه ها و منابر موعظه کنید و به فکر اجرای قانون نباشید.

منبع:خبرگزاری دانشجو

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7