کد خبر: 22865| تاریخ انتشار: یـک شنبه ، ۲۵ تیر سال ۱۴۰۲ | ساعت ۱۴:۱۵:۰ | تعداد بازدید: ۴۶۰

رئیس جهاددانشگاهی در مراسم سالروز بازدید مقام‌ معظم رهبری از پژوهشگاه رویان، حرکت علمی عظیم و وسیع و کار‌ جهادی همراه با ایمان را از مشخصه‌های این پژوهشگاه برشمرد.
مراسم سالروز بازدید مقام‌ معظم رهبری از پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی با عنوان رویان برای ایران جوان، امروز ۲۵ تیرماه در محل این پژوهشگاه برگزار شد.
در ابتدای این مراسم، عبدالحسین شاهوردی، رئیس پژوهشگاه رویان طی سخنانی ضمن عرض خیر مقدم به حضار در مراسم اظهار کرد: ۲۵ تیرماه سال ۱۳۸۶ به واسطه حضور مقام‌ معظم رهبری در پژوهشگاه رویان یکی از روزهای به یاد ماندنی و پر از خیر و برکت در پژوهشگاه بود و کلام ایشان در مورد جهادگران سرمایه بزرگ معنوی برای ما بوده و خواهد بود.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره به مجموعه جهاددانشگاهی و پژوهشگاه رویان اعتماد داشته‌اند، افزود: همکاران بنده به منظور استمرار این اعتماد در تلاش هستند با رویکرد علمی و جهادی پرچم‌دار علوم نوین در جامعه باشند و امیدوارم پاسخگوی این اعتماد باشیم.
شاهوردی با اشاره به اینکه پاسخگویی به این اعتماد با پرداختن به اموری همچون جوانی و ... صورت می‌گیرد، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری، جوانی جمعیت و خانواده است که در این زمینه می‌کوشیم تا بتوانیم به خوبی پاسخگوی این دغدغه باشیم. امیدواریم بتوانیم با هم حرکتی مؤثر و تأثیرگذار در این زمینه را آغاز کنیم.
شاهوردی تصریح کرد: پژوهشکده رویان با سه دهه فعالیت در حوزه جمعیت گام‌های مؤثری در این حوزه برداشته است. پرداختن به حوزه ناباروری خود یک کار فرهنگی است. امروز در کشور بیش از ۸۰ مرکز ناباروری ایجاد شده است. مجموعه جهاددانشگاهی نقش مؤثری در توسعه علم در کشور داشته و تولد بیش از ۴۰ هزار نوزاد، مؤید این موضوع است. 
شکل‌گیری کارگروه جوانی جمعیت
رئیس پژوهشگاه رویان با بیان‌ اینکه امروز در معاونت درمان پژوهشگاه رویان کارگروه جوانی جمعیت شکل گرفته است، گفت: امیدواریم با همکاری گروه‌های تخصصی، بازوی مؤثری برای مدیران ارشد و تصمیم‌گیرندگان در این حوزه باشیم. همچنین، امیدواریم در پایان این نشست بتوانیم جمع‌بندی خوبی داشته باشیم تا نتایج این نشست سرآغازی برای برنامه‌های کارگروه جوانی جمعیت و مجموعه جهاددانشگاهی باشد.
در ادامه، حسن مسلمی‌نائینی، رئیس جهاددانشگاهی نیز در سخنانی بیان کرد: ما باید به هر بهانه‌ای اشاعه فرهنگ رویان را در جهاد و کشور بیشتر انجام دهیم. امروز روزی به یادماندنی برای جهاددانشگاهی و پژوهشگاه رویان است و امیدواریم در این دوران بتوانیم جهاد را در اوج نگاه داریم.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7