کد خبر: 21421| تاریخ انتشار: پنـج شنبه ، ۱۲ آبان سال ۱۴۰۱ | ساعت ۱۴:۳۹:۰ | تعداد بازدید: ۵۷۲

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت فرارسیدن ۱۳ آبان تاکید کرد: ملت ایران شرارت‌ها و جنایت‌های این روزها را فراموش نخواهد کرد و انتقام آن را از تمامی آمران و حامیان و عاملان داخلی و خارجی خواهد گرفت.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، متن بیانیه به شرح ذیل است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
سیزده آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» تجلی اراده ملت ایران در برابر دشمنان این مرز و بوم  و یادآور انسجام ملی و غیرت دینی و ملی مردم شریف ایران اسلامی است.
امروز تحولات جهانی از اروپا تا امریکای لاتین و از شرق و غرب آسیا گواهی بر بن بست تفکر استکباری ایالات متحده امریکا است. امروز صدای افول امریکای جنایتکار و دنباله‌روهای این رژیم تروریستی بیش از پیش برای جهانیان آشکار شده است و عرصه بر آنان تنگ شده است و بی‌شک بزرگداشت روز سیزده آبان و حضور حماسی در مراسم آن، تاثیر راهبردی بر مایوس شدن آمریکا از هر نوع طمع ورزی نسبت به ایران تمدنی و تمدن‌ساز خواهد بود.
از سویی دیگر جنگ ترکیبی و همه جانبه استکبار جهانی و ایادی داخلی و خارجی آن علیه ملت شریف ایران در روزهای اخیر برکسی پوشیده نیست. رسانه‌های آنان با تمام توان عرصه را بر ایران اسلامی تنگ کردند و با حداکثر پشتیبانی سعی در فریب افکار عمومی داخل و خارج کشور داشتند که با بصیرت همیشگی ملت متدین و انقلابی ایران اسلامی بار دیگر ناکام ماندند.
ملت ایران شرارت‌ها و جنایت‌های این روزها را فراموش نخواهد کرد و انتقام آن را از تمامی آمران و حامیان و عاملان داخلی و خارجی خواهد گرفت. خون انسان‌های بیگناه که در حرم شاهچراغ (ع) ریخته شد و خون‌های غریبانه بسیجیان و نیروهای امنیتی و انتظامی، حرارتی در قلوب مردم ایران است که به نحو مقتضی و در شرایط تعیین شونده از سوی حافظان امنیت تبدیل به پاسخی کوبنده و خوارکننده برای دشمنان خواهد شد. هرچند که بهترین پاسخ ملت، انسجام و همدلی ملی و حرکت پرتوان به سوی قله‌های پیشرفت و افق‌های ترسیم شده از سوی حکیم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم است. افق‌هایی که با گام‌های انقلابی نسل جوان، دانش آموزان، دانشجویان و نخبگان سریع‌تر از گذشته ایران عزیز را به ایران قوی و درختی تناورتر از گذشته تبدیل خواهد کرد.
دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشأن و تمامی شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای مظلوم حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) در شیراز، از تمامی آحاد ملت شریف و بزرگ ایران دعوت می‌کند با حضور پرشور در مراسم بزرگداشت روز سیزده آبان در تمامی کشور، بیعتی دوباره با آرمان‌های امام و رهبری داشته و خاری بر چشم دشمنان این کشور باشند.

 
دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7