کد خبر: 21364| تاریخ انتشار: جـمـعــه ، ۶ آبان سال ۱۴۰۱ | ساعت ۸:۱۲:۰ | تعداد بازدید: ۴۲۰

دکتر امیرحسین بانکی‌پور عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، با صدور پیامی شهادت مظلومانه تعدادی از زائرین حرم مطهر احمد بن موسی(شاهچراغ) در حمله تروریستی در شیراز را تسلیت گفت.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 
غم و اندوه حادثه تروریستی شیراز دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد. جنایتی بزرگ که علاوه بر هتک حریم مقدس شاهچراغ، عده‌‌ای از زوار مظلوم آین آستان را در خون خود غلتاند.
 یقینا این حوادث اخیر مرتبط با یکدیگر و برنامه‌ریزی شده از سوی دشمنان منافق و سنگدل است تا عظمت، وحدت و امنیت ایران اسلامی را خدشه‌دار سازند اما غافل از این هستند که با وجود همه اختلاف سلیقه‌ها، ملّت غیور و مؤمن‌مان همگی دل در گرو اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السّلام دارند و در راستای محبت به ایشان و اعتلای نام ایران اسلامی تا پای جان ایستاده‌اند و دست‌های جنایتکار و دل‌های سیاه آن‌ها هیچ تاثیری بر عزم استوار ملت نخواهد داشت.
 بی‌شک حوادث اخیر الطاف خفیه الهی است تا مکر و حیله دشمنان را همچو گذشته نقشه بر آب سازد و مردم عزیز کشورمان را متوجه عمق نفرت و کینه‌توزی‌های فتنه‌گران گرداند.
اینجانب ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای مجروحان و عرض تسلیت به خانواده محترم شهدای حادثه تروریستی اخیر و مردم شریف شیراز برای بازماندگان از خداوند متعال صبر و اجر مسئلت دارم.
 
امیرحسین بانکی‌پورفرد
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7