کد خبر: 21246| تاریخ انتشار: دوشـنـبه ، ۱۸ مهر سال ۱۴۰۱ | ساعت ۱۳:۱:۰ | تعداد بازدید: ۴۵۴

سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه در طول سال های گذشته تلاش های بسیار خوبی در توسعه فضای فیزیکی پارک های علم و فناوری صورت گرفته است، تاکید کرد: تنظیم محتواهای قوی تر و مناسب تر برای حمایت از رشد کسب و کارها ضروری است.
روح الله دهقانی روز دوشنبه در آیین بیستمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس که با رونمایی از ۱۲ فناوری جدید این مجموعه و معرفی مرکز فناوران و نوآوران و محصولات این پارک همراه بود، در سخنانی با بیان اینکه خوشبختانه در سال های گذشته به همت مدیران جمهوری اسلامی تلاش های بسیار خوبی در حوزه فضای فیزیکی پارک های علم و فناوری صورت گرفته است افزود: پارک های علم و فناوری در حال حاضر باید با تنظیم محتواهای دقیق تر و مناسب تر از کسب وکارها حمایت کنند که آنها هنگام ورود به این مجموعه ها احساس کنند محیطی آماده و بدون هیچگونه مانعی برای رشد آنها وجود دارد.
سرپرست معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار کرد: همانطور که دانشگاه ها بستر تولید و توسعه علم محسوب می شوند، بستر توسعه فناوری و بستر تبدیل فناوری به نوآوری نیز پارک های علم و فناوری هستند.
وی گفت: پارک های علم و فناوری همانطور که در تامین فضای کالبدی و تجهیزات و امکانات مورد نیاز شرکت هایی که کمتر به این تجهیزات گران قیمت و امکانات عمومی دسترسی دارند، از آنها حمایت می کنند، باید از این شرکت ها حمایت شود تا فعالیت های خود در حوزه نوآوری و تولید فناوری را جدی تر دنبال کنند.
دهقانی یکی دیگر از وظایف اصلی پارک های علم و فناوری را کمک به ارتقای کسب و کارها در زمینه مدیریت، ارتقای دانش فروش و همچنین یافتن فرصت های بازار برای آنها عنوان کرد.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7