کد خبر: 21181| تاریخ انتشار: دوشـنـبه ، ۴ مهر سال ۱۴۰۱ | ساعت ۱۵:۳۲:۰ | تعداد بازدید: ۷۱۲

به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت حوادث اخیر بیانیه ای صادر کرد که متن این پیام بدین شرح است:
باسمه تعالی

بیانیه روابط عمومی شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده بمناسبت حوادث اخیر
 
ملت غیور، انقلابی و ولایتمدار‌ ایران در فراز و نشیب های تاریخی ، همواره در مسیر فتح قله های افتخار واقتدار،  با بصیرت، وحدت ومقاومت بی‌نظیر خود، سربلند و مفتخر یبرون آمده است  و اهداف شوم بدخواهان و دشمنان اسلام را ناکام گذاشته است.
حوادث أخیر در کشور که به بهانه فوت خانم مهسا امینی رخ داد ؛ نمای دیگری از توطئه های سازمان یافته دشمنان علیه اسلام و وحدت وعزت ملت ایران بود .
شوکت و عظمت راهپیمایی بی نظیر اربعین در امسال و جلوه الهی این حرکت جهانی به سوی ظهور منجی موعود؛ همچنین نمایش اقتدار و عزت ایرانی توسط رئیس محترم جمهوری جناب آقای رئیسی در مجمع عمومی سازمان ملل که با سخنرانی تاریخی و دشمن شکن خود، استقلال فرهنگی کشور و طرد نسخه های تحمیلی جهانی همچون نسخه استعماری 2030  را اعلام کرد و با افشاگری مدبرانه و قاطع خود، محاکمه رئیس جمهور وقت امریکا را که به طراحی و همکاری در شهادت سردار سلیمانی و ایجاد گروه تروریست و جلاد داعش اقرار کرده بود را خواستار شد و با  نمایش به موقع و مؤثر تصویرسردار شهید قاسم سلیمانی حین سخنرانی؛ ضربه­ی جدیدی بر هیمنه پوشالین استکبار جهانی چون امریکا و انگلیس وارد کرد.
حرکات مذبوحانه دشمنان و هدایت أیادی معلوم الحالشان به صورت نیروهای نفوذی در میان برخی گروه­های مردمی در کشور، با اهانت به ارزش­ها وبی­حرمتی به مقدسات و تلاش برای تغییر اعتراض به اغتشاش، اقدام جدیدی بود در راستای طرح اعلامی خود در سال 1394 در قالب راهکارهای چندگانه والستریت ژورنال به عنوان نقشه راه برای  تغییر رفتار و درپی آن تغییر نظام در ایران ؛ از قبیل ادعای نابرابری زنان و مردان در ایران، تنبیه ایران از سوی فدراسیون های ورزشی به خاطر راه ندادن زنان به ورزشگاه ها؛ تولید نهادهای موازی نظیر پارلمان آنلاین برای افشاگریهای مردمی و اعلام آزادی های مذهبی و...
در این راستا  بار دیگر کینه همیشگی دشمنان اسلام وشیاطین صف کشیده علیه موحدان به نمایش گذاشته شد و عمق ایمان و تعهد بی نظیر ملت مسلمان و انقلابی ایران را به اثبات رساند ونشان دادکه یاران امروز ولایت همان  شاگردان راستین مکتب  عاشورا و غدیرند .
دشمنان تاریخی ملت ایران که بیش ازچهار دهه در پی انتقام از پیروزی های پیاپی ملت، انواع جنگ ها، تهدیدها و تحریم­ها را علیه او آزموده­اند ، امروزه با به کارگیری همه ابزارهای رسانه­ای و جنگ نرم و بسیج همه مزدوران داخلی و خارجی خود ، خواب آشفته تغییر و براندازی دیده اند و جمعی فریب خورده و نا آگاه را به خیابان کشیده اند؛ که بار دیگر پاسخ قاطع و دندان شکنی از سوی ملت قهرمان و ولایتمدار دریافت کردند.  
اما سهم مسؤلان و تصمیم گیرندگان در این برهه بسیار سنگین و حساس است و اقدامی انقلابی توسط آنان را می­طلبد. اینک فرصت مناسبی است برای اجرای چند حرکت جهادی از جمله:
  1. تحقق کامل حکمرانی سایبری برای پاسخ به مطالبه جدی و چند سالۀ مردم جهت تأمین اینترنت ملی و پاکسازی فضای مجازی و حذف رسانه‌های ضد اخلاق و ارزشها و مروج فساد و فحشا از جمله اینستاگرام
  2. اجرای دقیق و جدی قانون گسترش فرهنگ عفاف و حجاب
  3. محدود کردن و خاتمه دادن به جولان های خائنین به اسم سلبریتی و هنرمند و ورزشکار و محاکمه و مجازات  مجرمان و حرمت شکنان در جریانات أخیر
  4. شناسایی و معرفی عاملین فتنه ها وآشوب های اخیر وایادی آنان در داخل و خارج
  5. افشای جریان نفوذ و نقشه­های آنان اعم از نفوذ سیاسی و امنیتی به خصوص فرهنگی دشمان و پیاده نظام­های آنان در قالب جاسوس­های داخلی و خارجی و نهادهای فعال مردمی وابسته در ایران و هشدار به جوانانی که احتمال فریب آنان در طرح­های  نفوذی وجود دارد.
  6. محاکمه و مجازات عادلانه مسببین اغتشاشات و تخریب ها و انتقام شهدای أخیر
  7.  تقدیر و تشکر از خادمین ملت ، پلیس خدمتگزار و مدافع حریم امنیت ، نیروهای مخلص بسیجی و ملت شریف و دشمن شناس ایران به ویژه خانواده های معظم شهدا برای حضور آگاهانه و به موقع در پاسخ به فتنه گران.
در پایان شورای فرهنگ و اجتماعی زنان و خانواده ضمن تقدیر و تشکر از مردم بزرگوار ایران و همه حماسه آفرینان در اربعین حسینی و تشکر از رئیس محترم جمهور در دفاع از حقوق ملت ایران و همه مظلومان جهان در سخنرانی پر شور در مجمع عمومی سازمان ملل و سپاس و تقدیر ویژه از ملت بزرگوارمان که با حضور میلیونی در راهپیمایی اعتراضی و پر شور خود  در اول مهر ماه بعد از نماز جمعه و سوم مهرماه به مناسبت پاسداری از ارزشهای مذهبی و ملی، پاسخ هنجارشکنان و اغتشاش­گران را دادند؛از قوه قضائیه مجدانه می­خواهد که با نظارت جدی بر اجرای قوانین مربوط به فضای مجازی و قوانین عفاف وحجاب ، با مجازات متخلفین و هنجارشکنان و محاکمه و مجازات نیروهای نفوذی دشمنان، حق ملت مؤمن و شریف ایران را استیفا نماید.
 
شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7