کد خبر: 19237| تاریخ انتشار: چهارشنبه ، ۱ دی سال ۱۴۰۰ | ساعت ۱۰:۲۳:۰ | تعداد بازدید: ۸۷۷

رئیس سازمان صدا و سیما هدف از افتتاح رادیو مقاومت را تبرک جستن به شهدای مقاومت خواند و گفت: اگر خداوند بزرگ به ما توفیق دهد، به عنوان دوستان آن‌ها و به عنوان کسانی که می‌خواهیم به آن‌ها اقتدا کنیم، رسانه ملی را به نام‌شان متبرک خواهیم کرد.
دکتر پیمان جبلی در آیین آغاز به کار رادیو مقاومت گفت: این رادیو که به نام مقدس رادیو مقاومت نام گذاری شده است برای تبرک جستن از شهدای مقاومت است. اگر خداوند به ما توفیق دهد رسانه ملی را می‌خواهیم به نام بزرگان شهدا و قامت‌های مقاومت متبرک کنیم.
وی ادامه داد: از یمن تا فلسطین، از بحرین تا عراق و لبنان تا همه جای تاریخ برای دفاع از حریم اهل بیت، برای همه شهدای مقاومت آرزوی هم جواری با ائمه در بهشت برین داریم.
آقای جبلی گفت: یک اقدام پر برکت و درست و دقیق به عنوان یک درخت طیبه بنام رادیو مقاومت بنا نهاده شده است. در ایامی که بوی شهادت و عطر مقاومت را در جامعه استشمام می‌کنیم. سردار سلیمانی بهترین نماد و سمبل برای مقاومت و مقاومین در دنیا است.
وی ادامه داد: باید این افتخار در رسانه ملی نصیب ما شود که تابع سردار سلیمانی شویم. ایشان تنها یک فرد یا یک شهید نیست، مکتبی است که ریشه در اعماق تاریخ دارد.
دکتر جبلی گفت: شهدا نه تنها ناظر، حاضر و مراقب ما هستند بلکه نگرانند که ما به نقطه‌ای که باید برسیم رسیده ایم یا نرسیده ایم. سردار سلیمانی از جمله این شهدا است. 
وی افزود: امیدواریم گام‌های کوچکی که بر می‌داریم و راه اندازی رادیو مقاومت گام کوچکی در جهت رسیدن به شهدا باشد.
رییس رسانه ملی ادامه داد: ما باید مشخص کنیم در انتهای مسیر به چه نقطه‌ای خواهیم رسید. اگر ما فقط به نقطه‌ای که سردار در آن قرار دارد نگاه کنیم و ایشان را نمونه بزرگی برای عالم انسانیت فرض کنیم و راه ایشان را مکتب ندانیم نتیجه اش حسرت است.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7