کد خبر: 15415| تاریخ انتشار: دوشـنـبه ، ۱۰ آذر سال ۱۳۹۹ | ساعت ۱۳:۹:۰ | تعداد بازدید: ۲۰۹۵

وزیرفرهنگ وارشاد اسلامی، کرونا را یک مساله اجتماعی عنوان کرد که می توان از طریق افکار عمومی و اجتماعی مدیریت کرده و پیش بُرد.
دکتر سیدعباس صالحی روز دوشنبه در حاشیه نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا ، اظهارداشت: از زمان شیوع ویروس کرونا ،رسانه های کشور نیز سهم قابل توجهی در اطلاع رسانی ،اقناع و هم در مشارکت وسیع اجتماعی داشته و دارند.
وی با اشاره به جزئیات نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا ، گفت: در نشست امروز علاوه بر مروری بر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و کارکردهای کمیته اطلاع رسانی، تاکید بر این بود که چگونه می‌شود نقش اطلاع رسانی و اقناع اجتماعی را در مسیر آینده تقویت و تکمیل کرد؟.
دکترصالحی همچنین با بیان این که رسانه‌ها در ادامه راه سهم بسیار مهمی را می توانند در اطلاع رسانی،‌فرهنگ سازی جلوگیری و مقابله با ادامه شیوع کرونا ایفا کنند، اظهار داشت: کرونا یک مساله اجتماعی است که از طریق افکار عمومی و اجتماعی می توان مدیریت کرده و پیش بُرد.
عضو کابینه دولت دوازدهم در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید براینکه هم اکنون در شرایط خاصی هستیم که هم درگیر بیماری کرونا و هم مقایسه‌های کشور با فضاهای بیرونی وجود دارد ، تصریح کرد: باید توانمندی فرهنگ و قدرت ملی خود را از طریق مقابله با این ویروس نشان دهیم.
صالحی ادامه داد: شرایطی که در هفته گذشته و این هفته داشتیم نشان دهنده این است که مردم وقتی به نقطه ای می رسند که حس کنند این مشارکت ضرورت دارد همراهی‌ حداکثری را داشته و همراه همگام می شوند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خاتمه از تلاش ها و زحمات رسانه ها در انعکاس و اطلاع رسانی اخبار کرونا و پیرامون آن از ابتدا تاکنون تشکر و قدردانی کرد.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7