کد خبر: 17748| تاریخ انتشار: چهارشنبه ، ۲۳ تیر سال ۱۴۰۰ | ساعت ۱۰:۴۱:۰ | تعداد بازدید: ۱۰۵۳

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از برنامه‌ریزی برای نصب 50 هزار تابلو در محرم 1443 با مضامین قرآنی و مذهبی در سراسر کشور از سوی این سازمان خبر داد.
«جلسه هیئت‌امنای سازمان دارالقرآن الکریم» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی «رئیس سازمان تبلیغات اسلامی»، حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی «قائم مقام سازمان و معاون راهبری سازمان تبلیغات اسلامی»، حجت‌الاسلام عزت زمانی «معاون امور فرهنگی و تبلیغ این سازمان»، حجت‌الاسلام مهدی اخوان صباغ «رئیس سازمان دارالقرآن الکریم» و جمعی از اعضای امنا و هیئت مدیره این سازمان در سالن جلسات سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی «رئیس سازمان تبلیغات اسلامی» در این نشست اظهار داشت: تلاش کردیم در ماه مبارک رمضان ۱۴۴۲ هجری قمری تمام سرمایه‌های در دسترس سازمان تبلیغات اسلامی در خدمت سازمان دارالقرآن قرار بگیرد. این در حالی است که برگزاری تمام جلسات ستاد رمضان سازمان تبلیغات اسلامی و «اتاق فکر عملیات رمضان» سازمان نیز در سازمان دارالقرآن الکریم مستقر شد که الحمدالله تجربه‌ای موفق بود؛ ضمن اینکه توقع ما برای رمضان سال آینده، حتماً بالاتر از این خواهد بود.
توسعه مؤسسات قرآنی در کشور، آموزش اساتید و مربیان قرآن کشور و تقویت سازمان دارالقرآن الکریم از دیگر توصیه‌های حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی به مدیران سازمان دارالقرآن بود.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پایان از بهره‌برداری ۱۶ هزار تابلو بزرگ در کشور با مضامین قرآنی در ماه رمضان امسال خبر داد و اذعان کرد: به‌امید‌خدا برای محرم ۱۴۴۳ هجری قمری نیز ۵۰ هزار تابلوی بزرگ با مضامین قرآنی و مذهبی برای سراسر کشور هدف‌گذاری شده است.
در ادامه؛ انتخاب اعضای جدید هیئت‌مدیره، قرائت گزارش حسابرسی و بازرسی قانونی برای سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۹۹، بررسی و تصویب سیاست‌های کلان ۱۴۰۰، تعیین روزنامه کثیرالانتشار آگهی‌های سازمان ازجمله مواردی بود که در این جلسه موردبررسی حاضرین قرار گرفت.
در پایان نیز ضمن رونمایی از طرح ملی «من قرآن را دوست دارم» که قرار است در عتبات مقدسه سراسر کشور برگزار شود، با رأی‌گیری اعضای حاضر، حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی «معاون امور فرهنگی و تبلیغ این سازمان»، حجت‌الاسلام مهدی اخوان صباغ «رئیس سازمان دارالقرآن الکریم»، حجت‌الاسلام حمید محمدی، حسین اسدی و حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی نیز به‌عنوان اعضای جدید هیئت‌مدیره سازمان دارالقرآن الکریم انتخاب شدند.

منبع:روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7