کد خبر: 16209| تاریخ انتشار: شــنـبـه ، ۱۸ بهمن سال ۱۳۹۹ | ساعت ۱۲:۷:۰ | تعداد بازدید: ۱۵۵۸

رئیس جمهور اعلام کرد که با ورود اولین محموله واکسن، واکسیناسیون طی روزهای آتی و براساس اولویت هایی که وزارت بهداشت، درمان و آموزش تعیین کرده است، آغاز می شود.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت که همه دستگاه ها برای پیشبرد طرح واکسیناسیون در کشور آماده اند و در این چارچوب، کادر درمان، سالمندان و افراد دارای بیماری های زمینه ای، در اولویت دریافت واکسن هستند.
رئیس جمهور اظهارداشت که با ورود بخش های دیگری از واکسن های خریداری شده، تا قبل از عید به طور قابل ملاحظه ای در کشور واکسیناسیون انجام می گیرد.
دکتر روحانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کرونا پیر و جوان نمی شناسد،رعایت دقیقتر و گسترده تر دستورالعمل های بهداشتی را ضروری خواند و گفت: در این ایام شاهد بودیم آقایان میناوند و انصاری؛ از ورزشکاران و فوتبالیست‌های معروف کشورمان، در اثر این پاندومی به رحمت خدا رفتند و این هشداری  برای همه مردم است.
رئیس جمهور افزود: مجموع شرایط کشور به گونه‌ای است که می‌توانیم امیدوار باشیم اگر همه با هم همکاری کنیم جلوی موج چهارم این پاندومی را بگیریم. کاهش ترددها، تجمع ها و رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی ضروری است.
دکتر روحانی کاهش آمار رعایت کنندگان دستورالعمل های بهداشتی از 81 درصد به 75 درصد را نگران کننده خواند و گفت: هر چه میزان رعایت پروتکل ها‌ کاهش پیدا کند، باید انتظار داشت که در هفته های بعد از آن، شاهد افزایش آمار ابتلا و فوتی ها باشیم.
خبر تکمیل می شود...

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7