کد خبر: 15743| تاریخ انتشار: سـه شنبه ، ۹ دی سال ۱۳۹۹ | ساعت ۸:۳۲:۰ | تعداد بازدید: ۳۲۲۲

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن گرامی‌داشت ۹ دی و تجدید بیعت با رهبر حکیم انقلاب، تأکید کرد: به برکت خون شهدا و حضور مستحکم مردم در مقابل دشمنان ایران اسلامی مسیر رشد را محکم و استوار خواهد برداشت و با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی علی‌رغم تمام بدخواهی‌ها به نقطه مطلوب خود یعنی تمدن نوین اسلامی خواهد رسید.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی متن این بیانیه به شرح ذیل است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
رهبر معظم انقلاب:
در شرائط فتنه، کار دشوارتر است؛ تشخیص دشوارتر است. البته خدای متعال حجت را همیشه تمام می‌کند
تاریخ ایران اسلامی سرشار از روزهای پرشور و خروش بوده است و مردم ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی مهمترین پشتیبان و پاسدار انقلاب و ارزش‌های آن بوده‌اند.
سال ۱۳۸۸ در حالیکه انتخابات ریاست جمهوری با مشارکت بالا برگزار شده بود، برخی بی‌اعتنا به قوانین کشور و ظرفیت‌های‌ حقوقی برای پاسخگویی به اعتراضات، ماه‌ها کشور را درگیر فتنه‌گری خود کرده و مشکلات و خسارات عدیده‌ای را به بار آوردند که نا امنی اجتماعی فراوانی را برای مردم به‌وجود آورد و امنیت ملی کشور را به مخاطره انداختند.
حامیان فتنه بدون توجه به فرمایشات رهبر حکیم انقلاب «مدظله‌العالی» و دلسوزان کشور و با دروغ بزرگ تقلب در انتخابات در دام طراحی شده از جانب زخم خوردگان از انقلاب و مردم ایران حرکت کرده و همراه با دشمنان قسم خورده کشور موجبات خشنودی ایشان را فراهم کردند که این اقدامات مستبدانه فتنه‌گران دل مردم دلسوز، متدین و انقلابی را خون و آرامش خاطر همگان را مختل کرد.
اوج این جسارت و بی‌شرمی زمانی رقم خورد که مردم عاشق حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) در روز عاشورا مشغول عزاداری بودند و اغتشاشگران و فتنه‌گران با حرمت‌شکنی به ساحت مقدس ایشان روی دیگر خود را نیز نشان دادند و مردمی که با عشق به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) طاغوت ستمشاهی را شکست داده و در دفاع مقدس نیز با همین روحیه در مقابل دشمنان ایستادگی کرده بودند به خروش آمده و در راهپیمایی عظیم و تاریخی ۹ دی به فتنه و اغتشاش خاتمه دادند.
9 دی، روز تجدید عهد با حکمت، دوراندیشی، سلامت و صلابت رهبری الهی است که جز برای رضای خدا سخن نمی گوید و اراده و گام های او برای حمایت از تمامیت جمهوری اسلامی ایران و تامین منافع عمومی مردم و استقرار جامعه اسلامی است.
به راستی این حجم و سطح از انسجام عمومی در هیچ جای جهان بدیلی ندارد و مردم بصیر و انقلابی در راه دفاع از دین و کشور مقابل دشمنان اسلام و ایران ایستادگی و استقامت تاریخی دارند و مردم با تکیه به ولی فقیه زمان و غیرت و بصیرت مستکبران را نا امید کرده و نصرت الهی را رقم زدند و ایران اسلامی در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) در عصر غیبت از فتنه‌های زمان پیروز و سربلند بیرون آمده و خواهد آمد.
دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، با گرامی‌داشت ۹ دی “روز بصیرت و میثاق با ولایت” و تجدید بیعت با رهبر حکیم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای «مدظله‌العالی» همه فرهیختگان به بازخوانی ابعاد حماسه ۹ دی دعوت می‌کند و تأکید می‌کند که به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های ایثارگران با حضور مستحکم مردم در مقابل دشمنان، ایران اسلامی مسیر پیشرفت را محکم و استوار خواهد برداشت و با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی علی‌رغم تمام بدخواهی‌ها به نقطه مطلوب خود یعنی تمدن نوین اسلامی خواهد رسید و ان‌شاءالله پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی آن یعنی حضرت مهدی(عج) تحویل خواهد شد.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7