کد خبر: 15715| تاریخ انتشار: یـک شنبه ، ۷ دی سال ۱۳۹۹ | ساعت ۱۰:۸:۰ | تعداد بازدید: ۲۴۸۷

دکتر جمیله علم‌الهدی دبیر شورای تحول و نوسازی نظام آموزشی کشور دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس پژوهشکده مطالعات بنیادین علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی به عنوان پژوهشگر برگزیده در زمینه تألیف کتاب نفیس انتخاب شد.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سی‌اُمین مراسم تقدیر از پژوهشگران و فن‌آوران برگزیده دانشگاه شهید بهشتی با حضور دکتر سعداله نصیری قیداری رئیس این دانشگاه، دکتر عباس علی آبادی مدیرعامل گروه مپنا و دکتر  بابک شکری معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید بهشتی به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.
در ادامه این مراسم از 68 پژوهشگر برگزیده دانشگاه شهید بهشتی در حوزه‌های پژوهشگر شاخص، پژوهشگر برگزیده برحسب اندیس H5 یا میزان ارجاعات، پژوهشگر برگزیده در حوزه ارتباط با صنعت و جامعه، پژوهشگر برگزیده بر اساس انتشار مقاله در فهرست عالی یا کتاب نفیس و جوایز ویژه، کارشناس پژوهشگر و دانشجوی تحصیلات تکمیلی پژوهشگر تقدیر شد.
در این جلسه خانم دکتر علم الهدی دبیر شورای تحول و نوسازی نظام آموزشی کشور دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس پژوهشکده مطالعات بنیادین علم وفناوری دانشگاه شهید بهشتی، مؤلف کتاب الگوی اسلامی رشد انسان، به عنوان پژوهشگر برگزیده در زمینه تألیف کتاب نفیس انتخاب و از وی تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است این کتاب شامل بخشی از گزارش یک تحقیق بنیادین و چند رشته‌ای با عنوان «تبیین مبانی و الگوی رشد مبتنی بر دیدگاه اسلام» است که به سفارش دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه شهید بهشتی و به مدت پنج سال از ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۵ با کمک حدود هشتاد نفر از محققان به انجام رسیده است. ویرایش علمی این کتاب که به‌طور اساسی شامل نتایج فصل آخر تحقیق است طی دو سال، یعنی از ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۷ صورت گرفته است.​

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7