کد خبر: 15560| تاریخ انتشار: دوشـنـبه ، ۲۴ آذر سال ۱۳۹۹ | ساعت ۸:۱۷:۰ | تعداد بازدید: ۲۱۱۱

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: برای تحقق آرمان‌های انقلاب باید با روحیه جهادی و با تمام قوا گام برداشت و موانع موجود نباید در روحیه ما برای تحقق اهداف انقلاب خللی ایجاد کند.
حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی در نشست با فعالین جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امروز ما بعد از گذشت قرن‌ها به برکت اقدامات حضرت امام خمینی (ره) در جهان سرمان را بالا گرفته‌ایم.
وی با اشاره به اینکه مهمترین اتفاق تاریخ در زمان غیبت حضرت مهدی (عج) به برکت مجاهدت امام خمینی (ره) اتفاق افتاد، افزود: این تصور که امام راحل (ره) طرح و مدل مبارزه اختصاصی، چارچوب حرکتی و حرف متمایز نداشت یک ظلم بزرگ است.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امروز هم شاهد این هستیم که رهبر معظم انقلاب طرح و حرف برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دارند و ما باید کلیات ایده تحولی و پیش‌برنده ایشان را دقیق‌تر فهم کنیم که در نتیجه آن میدان برای ما روشن خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه در این مسیر اینکه راهی غیر از «با یکدیگر رفتن» نخواهیم داشت، ادامه داد: همراهی و انسجام آحاد مردم و عناصر فرهنگی همچون همیشه در پیشبرد بیانیه گام دوم انقلاب ضروری است.
حجت الاسلام قمی تصریح کرد: باید برای تحقق آرمان‌های انقلاب با روحیه جهادی و تمام قوا گام برداشت و موانع موجود نباید در روحیه ما برای تحقق اهداف انقلاب خللی ایجاد کند.
وی گفت: گام دوم انقلاب را محکم‌تر برداشتن آن هم در مسیری که بارها سنگین‌تر، گرفتاری‌های افزون‌تر، سرعت تحولات بالاتر و هجمه‌های دشمن پیچیده‌تر است با یک ائتلاف قلوب و اراده قوی از سوی جریان انقلاب دور از انتظار نیست.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7