کد خبر: 15498| تاریخ انتشار: چهارشنبه ، ۱۹ آذر سال ۱۳۹۹ | ساعت ۷:۳۳:۰ | تعداد بازدید: ۲۲۳۹

مشاور ارشد وزیر آموزش و پرورش احیای مجدد شورای تحول و نوسازی نظام آموزشی کشور را دارای آثار مثبت خواند و گفت: یکی از این برکات مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برای جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش است.
دکتر مهدی نویدادهم مشاور ارشد وزیر آموزش و پرورش در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش طی گفتگویی با مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی پیرامون سالگرد این شورا گفت: خوشبختانه یکی از اقدامات خوب و جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی، احیای مجدد شورای تحول نظام نوسازی و آموزشی است.
وی تصریح کرد: این شورای تخصصی در زمان فعالیت خودش، ماندگارترین کار را برای آموزش و پرورش انجام داد و آن، بررسی و تصویب سند تحول بنیادین بود که پس از تصویب در شورای تحول و نوسازی در صحن علنی شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح شد و به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی هم رسید.
مشاور ارشد وزیر آموزش و پرورش در اجرای سند تحول بنیادین آموزش گفت: احیای مجدد آن هم برکات زیادی تاکنون داشته که یکی از آن‌ها مصوبه‌ای است که اخیراً برای جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است و کارهای کارشناسی آن در وزارت آموزش و پرورش و در این شورای تخصصی، انجام شد و بعد از بررسی در این شورا (تحول و نوسازی نظام آموزشی کشور) به صحن علنی شورای عالی انقلاب فرهنگی رفت و در آن‌جا هم به تصویب رسید.
وی اضافه کرد: این مصوبه، اقدام بسیار مبارکی است و مشکل چندین‌سالۀ آموزش و پرورش را حل خواهد کرد و انسجامی به ورودی‌های آموزش و پرورش خواهد داد و از ورود نیروهای بی‌کیفیت یا حتی کم‌کیفیت جلوگیری می‌کند و سبب خواهد شد نیروهای باکیفیت و در تراز سند تحول بنیادین وارد آموزش و پرورش شوند.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7