کد خبر: 11371| تاریخ انتشار: سـه شنبه ، ۶ خرداد سال ۱۳۹۹ | ساعت ۱۶:۲۶:۰ | تعداد بازدید: ۲۶۸۹

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، کیفی سازی و استانداردسازی خدمات و احیاء ظرفیت‌های برون دانشگاهی را از مهمترین برنامه های این واحد دانشگاهی اعلام کرد.
دکتر بابک نگاهداری سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران،در مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران که با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محسن نفر معاون علوم پزشکی، دکتر سید محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، دکتر سید علی ابطحی رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و جمعی از مدیران، اساتید و کارکنان این دانشگاه برگزار شد،در سخنانی با تشکر از حسن اعتماد رئیس و مسئولان دانشگاه آزاد گفت: خوشبختانه میراث بزرگی برای این دانشگاه به عنوان یکی از دانشگاه‌های مهم کشور در حوزه علوم پزشکی، ایجاد شده و امیدواریم که ما میراث دار رؤسای پیشین این دانشگاه بوده و با مدیریت جدید بتوانیم برای آیندگان دانشگاه میراث خوبی به جای بگذاریم.
وی با بیان اینکه مدیریت در دانشگاه های علوم پزشکی با مدیریت در دستگاه‌های اجرایی و حتی دانشگاه‌های وزارت علوم متفاوت است، خاطرنشان کرد: یک مدیر در دستگاه اجرایی با دو ضلع مدیران و کارکنان مواجه است. این مدیریت در دانشگاه‌های وزارت علوم شامل دو ضلع دیگر یعنی اعضای هیأت علمی و دانشجویان می‌شود که با توجه به حوزه نخبگانی دانشگاه، مسئولیت را سخت‌تر می‌کند، اما مدیریت در دانشگاه‌های علوم پزشکی با پنج ضلع مواجه است که ضلع پنجم آن مردم هستند، بنابراین این حوزه ظرافت‌های خاص خود را دارد که باید در مدیریت لحاظ شود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با تأکید بر اینکه در محیط‌های علمی و دانشگاهی نمی‌توان با روش دستوری کارها را پیش برد، گفت: اساس مدیریت بنده مشارکت در تصمیم‌سازی و اجراست، بنابراین همه خانواده دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در تصمیم‌سازی این دانشگاه مشارکت خواهند داشت و زمانی که به تصمیم نهایی برسیم، با تکیه بر خردجمعی و تعامل با بدنه و مدیران دانشگاه، کارها را با قدرت و جدیت اجرایی خواهیم کرد.
دکتر نگاهداری کیفی سازی و استانداردسازی خدمات و احیاء ظرفیت‌های برون دانشگاهی را از مهمترین برنامه‌های خود عنوان کرد و افزود: اگر موفق شویم کیفیت در دانشگاه را ارتقا دهیم، قدرت چانه زنی برای ایجاد فرصت‌های بیشتر مهیا می‌شود که ما از همه ظرفیت‌ها برای موفقیت بیشتر دانشگاه استفاده خواهیم کرد. در طراحی‌ها به گونه ای عمل خواهیم کرد که منافع فردی و سازمانی را به هم گره بزنیم تا بتوانیم در تحقق منافع و اهداف موفق باشیم.
بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد، وی در پایان خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب، ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری، سند دانشگاه اسلامی و شعار دانشگاه اجتماعی که از سوی دکتر طهرانچی مطرح شده، ظرفیت بزرگی را در اختیار ما قرار می دهد که می توانیم با تکیه بر اخلاق و احترام متقابل در محیط دانشگاهی، در راستای تحقق آنها حرکت کنیم و برندسازی خوبی برای دانشگاه آزاد اسلامی داشته باشیم.

منبع:ایسنا

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7