کد خبر: 9880| تاریخ انتشار: پنـج شنبه ، ۲۶ دی سال ۱۳۹۸ | ساعت ۰:۱:۰ | تعداد بازدید: ۲۷۵۶

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این که اخلاص اعجاز می کند، گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی روح تازه ای در کالبد جبهه مقاومت دمید.
آیت الله علی اکبر رشاد رییس شورای حوزه علمیه تهران امروز در دیدار جمعی از طلاب و اساتید حوزه امام رضا(ع) تهران با حضرت آیت الله نوری همدانی با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی با شهادت خود روح تازه در کالبد جبهه مقاومت دمید.
وی افزود: روح حاج قاسم از بدن اربا اربا خارج و وارد بدن عظیم جبهه مقاومت شد و شاهد پویایی بیشتر انقلاب و جبهه مقاومت خواهیم بود، دل استکبار به ویژه از عظمت این حادثه لرزید و دچار وحشت شد و شاهد حماسه عظیم مردم در تشییع پیکر سردار و همراهانش بودیم.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این که اخلاص اعجاز می کند، اظهار داشت: حقیقتا به مقام عظیم حاج قاسم سلیمانی غبطه می خورم که با مجاهد و با اخلاص به الگوی جامعه تبدیل شده است.
وی با اشاره به فعالیت های مجموعه تحت مدیریت خود ادامه داد: مجموعه امام رضا(ع) شامل 3 مدرسه است که مدارس رضاییه، خان محمدیه و ثامنیه هستند، در این مدارس از طلبه پایه 1 تا 10 طلبه داریم و 6 درس خارج نیز برگزار می شود.
آیت الله رشاد ابراز داشت: یکی دیگر از واحد مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع) است که مؤسسه تخصصی حوزوی به شمار می رود و فقه های سیاست، اقتصاد، قضا، زیست فناوری و مالکیت فکری را دنبال می کند.
وی عنوان کرد: در قم هم شعبه ای را دایر کردیم و به زودی آغاز به کار می کند، مجموعه نسبت جامعی داریم که همه پایه ها و سطوح را دارد و طلاب و اساتید خوب و مستعدی فعالیت دارند، سالانه جشنواره ای به نام شهید صدر داریم تا طلاب برجسته آموزشی، پژوهشی و تهذیبی تجلیل شوند.
رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با تجلیل از شخصیت حضرت آیت الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: همواره بیانات حضرتعالی الهام بخش و روحیه شما نشاط انگیز بوده است، شما را میراث دار شهامت، شجاعت و انقلابی گری امام راحل می دانیم که از دیرباز در همه مراحل انقلاب حضور فعال داشتید.

منبع:خبرگزاری رسا

لطفا کد زیر را وارد نمایید

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7