کد خبر: 6714| تاریخ انتشار: چهارشنبه ، ۱۷ مهر سال ۱۳۹۸ | ساعت ۱۱:۱۸:۰ | تعداد بازدید: ۵۷۲۵

رییس سازمان تبلیغات اسلامی بسیاری از نقدهای وارده به این سازمان را مورد قبول خود خواند و تاکید کرد که در صدد حل مشکلات هستیم.
حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی امشب در همایش توجیهی آموزشی مبلغان اربعین حسینی که در سالن همایش های ساختمان نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت استان قم برگزار شد، ضمن استماع نقطه نظرات مبلغان اربعین گفت: بسیاری از نقدهای وارده به سازمان تبلیغات اسلامی را قبول دارم و درصدد رفع مشکلات هستم.
وی ادامه داد: ما برای ارائه خدمت های تبلیغی حتی حاضر هستیم زیرمجموعه مجموعه های تبلیغی دیگر شده و به فعالیت های خود ادامه دهیم؛ هماهنگ سازی نهادهای تبلیغی و انضباط هوشمندانه بسیار مهم است اما عمل به این کار از توان ما خارج است و در این زمینه باید همگان سعی داشته باشیم مشکلات را حل کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین قمی با اشاره به اینکه مبلغان باید به وظیفه تبلیغی خود عمل کرده و معطل سازمان تبلیغات نمانند، تأکید کرد: گاهی اوقات ملجأ آلام و دردهای مردم بودن نیز یک تبلیغ بسیار خوب است.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه قطعاً اربعین حسینی ما را جهانی، بین المللی و تمدنی خواهد کرد، گفت: این ظرفیت عظیم ما را به سوی جهانی شدن سوق می دهد و باید از آن بهترین بهره را ببریم.
وی با تأکید بر اینکه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب برای اداره انقلاب اسلامی طرح داشته و دارند، افزود: اگر ما یک شبکه تبلیغی، توزیعی و گفتمان ساز بوده و بازوان ولایت هستیم باید در این ظرفیت عظیم اربعین طرح بزرگ رهبری برای اداره انقلاب اسلامی را برای زائران تبیین کرده و آن را به پیام های اربعین حسینی پیوند دهیم.
حجت الاسلام والمسلمین قمی با بیان اینکه هر مضمون و موضوع ریز و درشت تبلیغی را باید به یک امر راهبردی و اساسی و کلیدی پیوند بزنیم، خاطرنشان کرد: باید انگاره های پایه ذهن مردم را تغییر داده و توجه آنها را به افق و آفاق تمدنی اربعین معطوف کنیم.
منبع: خبرگزاری رسا

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7