کد خبر: 19906| تاریخ انتشار: پنـج شنبه ، ۱۹ اسفند سال ۱۴۰۰ | ساعت ۹:۲:۰ | تعداد بازدید: ۸۴۴

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: بوشهر در حوزه شهرشناسی و مجامع علمی به عنوان یک مرکز آفرینش تمدن مطرح و پیشگام در همه عرصه های فرهنگی به ویژه عرصه فرهنگ مقاومت است.
آخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در سال جاری، به ریاست آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، با حضور دکتر سید سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و اعضای این شورا ۱۸ اسفندماه در محل استانداری بوشهر برگزار شد.
آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه فرهنگ مهمترین زیرساخت حیات شخصیت انسان است، گفت: فرهنگ اساس است اگر فرهنگ دارای صحت و امنیت محتوایی باشه قطعا تمدن و آفرینش آن ممکن است. و این فرهنگ جوهره حیات انسان و جامعه است. به همین علت نیز اسلام در همه زمینه ها به حوزه فرهنگی تأکیدات فراوان دارد.
وی با بیان اینکه استان بوشهر از دیرباز در حوزه فرهنگ مقاومت یک نماد است، ادامه داد: تمدن در استان بوشهر بر اسلامیت، دانش، مردم داری و استکبار ستیزی پایه گذاری شده است و به نوعی بوشهر در حوزه شهر شناسی و مجامع علمی به عنوان یک مرکز آفرینش تمدن مطرح و پیشگام در همه عرصه های فرهنگی به ویژه عرصه فرهنگ مقاومت است.

منبع:ایکنا

لطفا کد زیر را وارد نمایید

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7