کد خبر: 18952| تاریخ انتشار: چهارشنبه ، ۳ آذر سال ۱۴۰۰ | ساعت ۸:۴۲:۰ | تعداد بازدید: ۷۶۹

طی حکمی از سوی رئیس دبیرخانه هیئت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس دانشگاه هرمزگان به‌عنوان رئیس کمیته دستگاهی این دانشگاه منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه هرمزگان، طی حکمی از سوی دکتر عبدالحسین خسروپناه رئیس دبیرخانه هیئت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر علی‌اکبر شیخی فینی رئیس دانشگاه هرمزگان به‌عنوان رئیس کمیته دستگاهی این دانشگاه منصوب شد.



دکتر علی‌اکبر شیخی در این نشست با استقبال از تشکیل کمیته دانشگاهی نظریه‌پردازی، نقد و مناظره بر حمایت دانشگاه از این طرح تأکید کرد و ابراز امیدواری کرد با آغاز به کار این کمیته، زمینه نقد و نظر علمی به شایستگی فراهم شود.
دکتر علی‌اکبر مسگر نیز ضمن ارائه‌ی گزارشی از سابقه طرح کرسی‌های «نظریه‌پردازی، نقد و مناظره» به اهمیت موضوع نظریه‌پردازی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی پرداخت  و گفت: در حوزه‌های مختلف علوم انسانی کرسی‌های نظریه‌پردازی تشکیل می‌شود  و از فعالان این بخش و استادان دانشگاه‌ها حمایت خواهد شد تا جامعه از ایده‌های آنان بهره‌مند شود.
در ادامه این نشست معاونین دانشگاه و روسای دانشکده‌ها به ارائه دیدگاه‌ها و پیشنهاد‌های خود پرداختند .
شایان‌ذکر است در بخش‌هایی از حکم آمده است:
نظر به اهمیت زمینه‌سازی فضای گفتگو و نقد در دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور و حمایت از نظریه‌پردازی در جامعه نخبگانی، و توجه به صلاحیت‌های علمی حضرت‌عالی، به‌موجب این حکم به‌عنوان رئیس کمیته دستگاهی دانشگاه هرمزگان منصوب می‌شوید. امید می‌برم با عنایت الهی و اهتمام جنابعالی و دیگر همکاران محترم در روزهای آتی با مشارکت فعال اساتید و دانشجویان فرهیخته، شاهد فعالیت چشمگیر در حوزه نظریه‌پردازی، نقد و مناظره در آن مرکز باشیم.

منبع:روابط عمومی دانشگاه هرمزگان

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7