کد خبر: 18806| تاریخ انتشار: سـه شنبه ، ۱۸ آبان سال ۱۴۰۰ | ساعت ۱۶:۸:۰ | تعداد بازدید: ۷۸۰

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از معرفی ۱۲ نفر از سرپرستان دانشگاه‌ها به کمیته تایید صلاحیت رؤسای دانشگاه‌ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد.
دکتر محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری در حاشیه برگزاری یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور در جمع خبرنگاران در خصوص معرفی و تایید صلاحیت رؤسای دانشگاه ها گفت: تاکنون ۱۲ نفر از سرپرستان دانشگاه ها به کمیته تایید صلاحیت رؤسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شده اند و باید شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی صلاحیت را در دستور کار قرار دهد.
وی در خصوص بازگشایی دانشگاه ها از آذرماه و پیش بینی تمهیدات لازم افزود: دراین خصوص اختیار را به دانشگاه ها واگذار کرده ایم که با توجه به شرایطی که دارند تصمیم گیری کنند. اولویت را به مقاطع تحصیلی اختصاص دهند و آموزش حضوری را از سر گیرند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: امکان دارد برخی از دانشگاه ها بتوانند دانشجویان کارشناسی را نیز به صورت حضوری بپذیرند.

وی در خصوص افزایش قیمت اقلام غذای دانشجویی در سال تحصیلی جاری گفت: سعی می کنیم این مسئله به گونه ای مدیریت شود که دانشجویان مشکلی نداشته باشند. باید مدیریت منابع صورت گیرد که از مشکلات بودجه ای عبور کنیم.

منبع:مهر

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7