کد خبر: 17636| تاریخ انتشار: یـک شنبه ، ۱۳ تیر سال ۱۴۰۰ | ساعت ۱۴:۱:۰ | تعداد بازدید: ۱۰۸۵

حجت‌الاسلام قمی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در مورد عملیاتی شدن مفهوم تواصی به حق و به صبر در در جامعه تأکید دارند: تلاش‌های مجاهدانه؛ لازمه تداوم مفهوم تواصی به حق و صبر است.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ظهر یکشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت عملیاتی کردن مفاهیم دینی در جامعه افزود: در عید مبعث مقام معظم رهبری بر عملیاتی کردن‌مواسات تاکید کردند که امروز شاهد برکات اجرایی شدن آن هستیم.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان داشت: علاوه بر اینکه مفهوم تواصی به حق و تواصی و به صبر باید در جامعه عملیاتی شود؛ این مفاهیم باید امتداد داشته و به‌عنوان یک تکلیف به یک زنجیره محکم و قوی تبدیل شوند.
حجت‌الاسلام قمی با اشاره به اینکه لازمه تداوم مفهوم تواصی به حق و صبر در جامعه، تلاش‌های مجاهدانه است تاکید کرد: باید علاوه بر امتداد این زنجیره در مورد گام دوم انقلاب تمهیداتی اندیشید تا جریان گام دوم انقلاب تقویت شود.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود ظرفیت‌های بالقوه مهم و دینی در آذربایجان غربی افزود: این استان در کنار تجربه مخاطرات پیچیده، دارای ظرفیت‌های بسیاری است که با تعامل و همفکری؛ می‌توان از این ظرفیت‌ها به بهترین شکل بهره‌مند شد.
حجت‌الاسلام قمی با تأکید بر اینکه هجمه‌های دشمنان انقلاب افزایش یافته است تصریح کرد: بایددر مرحله دوم گام انقلاب، استوارتر از همیشه حرکات تبلیغی اسلام ناب را تقویت کنیم.
حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه نیز در این مراسم با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم ویژگی‌های یک مدیر اسلامی را بیان داشته ابراز کرد: اولین قدم یک مدیر این است که فعالیت خود را در نهایت صداقت آغاز کند و در پایان دوره فعالیت خود این ویژگی را داشته باشد و اگر صداقت نباشد یقیناً کارها خوب پیش نمی‌رود.
وی با اشاره به اینکه مسئله تبلیغ دین کاری بسیار عظیم و مقدس است بیان داشت: خداوند مسئولیت تبلیغ را برعهده پیامبران خود قرار داده است و فعالیت در عرصه تبلیغ دین مسئولیتی خطیر و عظیم است.
گفتنی است، در پایان این مراسم حجت‌الاسلام منصور امامی به‌عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام محمد داداش زاده قدردانی شد همچنین در این مراسم از خانواده شهید مدافع وطن «وحید حسین زاده» تجلیل به عمل آمد.

منبع:روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7