کد خبر: 13999| تاریخ انتشار: چهارشنبه ، ۱ مرداد سال ۱۳۹۹ | ساعت ۱۱:۵۷:۰ | تعداد بازدید: ۲۸۰۳

وزیر ورزش و جوانان در پیامی سالروز ازدواج آسمانی حضرت امیرالمومنین علی (ع) و حضرت فاطمه الزهرا (س)، روز و آغاز هفته ازدواج را تبریک گفت.
متن پیام دکتر مسعود سلطانی فر به مناسبت هفته ازدواج به شرح زیر است:
" بسم الله الرحمن الرحیم
فرا رسیدن سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز ملی ازدواج را تبریک و تهنیت عرض نموده و برای تمام جوانان ایران اسلامی آرزوی خوشبختی و عاقبت بخیری دارم.
با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور، از خانواده ها تقاضا دارم سنت حسنه ازدواج جوانان را به تاخیر نیندازند و با صرف نظر از برگزاری مراسم، زمینه آغاز زندگی مشترک جوانان را فراهم کنند.
امسال رویکرد کلیه برنامه ها در هفته ملی ازدواج « فرهنگ سازی ازدواج ساده و آسان» و « جلب مشارکت خیرین و فعالان ازدواج» در قالب پویش « ازدواج جوانان با همراهی خیران» است از این رو از تمامی خیرین و فعالان حوزه ازدواج تقاضا داریم با پیوستن به این پویش و تهیه اقلام ضروری جهیزیه و ملزومات برای زوجین نیازمند در این شرایط دشوار، در اجرای این اقدام خداپسندانه ما را یاری نمایند.
همچنین با توجه به نقش اثرگذار مشاوره پیش از ازدواج در شکل گیری انتخاب آگاهانه، کلیه مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده در این هفته به صورت رایگان خدمات مشاوره ای به جوانان ارائه می کنند.
امید است با ترویج ارزش های متعالی و سنت های پسندیده، شاهد افزایش ازدواج جوانان این مرز و بوم ، افزایش جمعیت و شکل گیری جامعه جوان، سالم، پویا و بالنده باشیم."

منبع: پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7