دبیر شورای تحول و ارتقای علوم انسانی گفت:تسهیل کار پژوهشگاهها و مراکز علم پژوهشی را پیگیری خواهیم کرد.
قائم مقام وزیر علوم در علوم انسانی گفت: در آئیننامه ارتقا برای رشتههای مختلف سنجههای متفاوتی در نظر گرفته شده است. بهعنوان مثال شروط و امتیازهای جدول گروه علوم انسانی، با جدول فنی و مهندسی متفاوت است و جدول گروه هنر با جدول گروه علوم پایه و همچنین علوم انسانی متفاوت است.
قائممقام وزیر علوم در امور علوم انسانی گفت: مسیر بهینهسازی فناوری نرم، ارزیابی آسیبشناسانه و اصلاح آن است و این مهم در اولویت علوم انسانی قرار دارد.
هراتی گفت: پاسخ به این سوال که چرا نیاز به تحول در علوم انسانی است را باید در غایت تمدنسازی انقلاب اسلامی جستجو کرد.
قائم مقام وزیر علوم در امور علوم انسانی مسالهمحوری در پژوهش و تفکرمحوری در آموزش را ۲ رکن مهم در تحول علوم انسانی دانست و گفت: مساله محوری، دغدغهمندی ایجاد میکند و این موضوع انسانیت دردمند تولید میکند که به مشکلات جامعه خود توجه می کند.
تهران، خیابان طالقانی، شماره 436
کدپستی: 1591814313(+9821) 66976601 - 7
info@sccr.ir www.sccr.ir