قائم مقام وزیر علوم در علوم انسانی گفت: در آئیننامه ارتقا برای رشتههای مختلف سنجههای متفاوتی در نظر گرفته شده است. بهعنوان مثال شروط و امتیازهای جدول گروه علوم انسانی، با جدول فنی و مهندسی متفاوت است و جدول گروه هنر با جدول گروه علوم پایه و همچنین علوم انسانی متفاوت است.
قائم مقام وزیر علوم در امور علوم انسانی مسالهمحوری در پژوهش و تفکرمحوری در آموزش را ۲ رکن مهم در تحول علوم انسانی دانست و گفت: مساله محوری، دغدغهمندی ایجاد میکند و این موضوع انسانیت دردمند تولید میکند که به مشکلات جامعه خود توجه می کند.
تهران، خیابان طالقانی، شماره 436
کدپستی: 1591814313(+9821) 66976601 - 7
info@sccr.ir www.sccr.ir