کد خبر: 7555| تاریخ انتشار: شــنـبـه ، ۳۰ آذر سال ۱۳۹۸ | ساعت ۱۳:۱۳:۰ | تعداد بازدید: ۳۴۷۰

جلسه 240 هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی به ریاست دکتر محمدعلی کی‌نژاد در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در ابتدای جلسه دکتر کی‌نژاد، رئیس هیأت عالی جذب ضمن تبریک سی‌وپنجمین سالگرد شورای عالی انقلاب فرهنگی، با اشاره به اسناد مصوب این شورا از جمله سند نقشه جامع علمی کشور، سند مهندسی فرهنگی و امور نخبگان گفت: با بهتر اجرایی شدن این اسناد، تأثیر اقدامات شورای عالی انقلاب فرهنگی در جامعه مشهود می‌شود.
وی افزود: هیأت‌های عالی، مرکزی و اجرایی جذب یکی از مهم‌ترین عوامل برای اجرای آمایش آموزش عالی کشور است.
در ادامه جلسه درخواست بنیاد ملی نخبگان مبنی بر مجوز جذب خارج از فراخوان برای 40 نفر از متقاضیان جذب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطرح و مقرر شد با توجه مصوبه قبلی هیأت عالی جذب، ثبت نام متقاضیان در سامانه‌های جذب وزارتین در یک فراخوان و به منظور اخذ ردیف استخدامی انجام شود.
همچنین در ادامه جلسه مقرر شد به منظور بررسی شکایات از دانشگاه‌ها و ارسال این شکایات از اداره کل شکایات و پاسخگویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رابطی انتخاب شود و نحوه رسیدگی به شکایات مربوط به جذب طبق روال قبل و بر اساس دستورالعمل رسیدگی به شکایات هیئت عالی جذب انجام پذیرد.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، احکام مربوط به هیئت‌­های اجرایی جذب و کارگروه‌­های بررسی صلاحیت عمومی دانشگاه­‌ها و مؤسسات آموزش عالی  پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری، شهید بهشتی، علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، خواجه نصیرالدین طوسی، محقق اردبیلی، ایلام، علوم پزشکی اراک، علوم پژشکی شهید صدوقی یزد و علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مورد تأید قرار گرفت.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7