کد خبر: 7448| تاریخ انتشار: جـمـعــه ، ۲۲ آذر سال ۱۳۹۸ | ساعت ۹:۴۴:۰ | تعداد بازدید: ۲۷۸۳

دکتر حمیدرضا طیبی اظهار کرد: کشور در شرایطی است که نیاز به ایجاد و توسعه فعالیت‌های فداکارانه بسیار زیادی دارد؛ اما نباید این طور باشد که مسوولان وظیفه خود را در جامعه فراموش کنند یا دست‌کم بگیرند.
دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی در نهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری اظهار کرد: کشور در شرایطی است که نیاز به ایجاد و توسعه فعالیت‌های فداکارانه بسیار زیادی دارد؛ اما نباید این طور باشد که مسوولان وظیفه خود را در جامعه فراموش کنند یا دست‌کم بگیرند.
وی با تاکید بر این که مشکل جامعه ما که با آن دست به گریبان هستیم بحث اشتغال جوانان است، افزود: در آبان ماه گذشته شاهد تلخی‌هایی بودیم. این که یک جوان چند سال می‌تواند در انتظار شغل باشد نشان می‌دهد ما در کشور وظایف خودمان را درست انجام نداده‌ایم و برای حل این مشکل نیاز داریم ایثار و فداکاری بین سیاسیون و مسوولان رخ دهد که این موضوع نیازمند همبستگی ملی و پرهیز از دعواهای بیهوده سیاسی است.
رییس جهاددانشگاهی با تاکید بر این موضوع که کسی در دنیا به دنبال کمک به ما نیست، تصریح کرد: شرایط کشور شرایط خاصی است. توانمندی بسیار زیاد است و ما نیاز به همبستگی ملی داریم که نیاز به فداکاری دارد. با رسیدن به این مرحله ایثارگری و فداکاری مشکلات را می توان حرکت کرد.
وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از سازمان‌های همکار و دانشجویان بیان کرد: امیدواریم با پول های خرد مردم در حوزه‌های صنعتی هم بتوان کارهای بزرگ انجام داده و  ایجاد اشتغال داشته باشیم.

منبع:روابط عمومی جهاددانشگاهی

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7