کد خبر: 7010| تاریخ انتشار: سـه شنبه ، ۱۴ آبان سال ۱۳۹۸ | ساعت ۱۸:۱۳:۰ | تعداد بازدید: ۲۷۴۲

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: بدعهدی غرب در برنامه برجام و بی‌آبرویی‌های آن‌ها باعث شد که جریان عمومی و جوان کشور اعتمادی به لبخند‌های نظام سلطه نداشته باشند.
حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره راهپیمایی ۱۳ آبان بیان کرد: این راهپیمایی در چهلمین سال اقدام موثر و مهم دانشجویان در ابتدای پیروزی انقلاب و در تعطیلی کانون توطئه علیه انقلاب نوپای اسلامی برگزار می‌شود.
رستمی ادامه داد: ۴۰ سال از تعطیلی این کانون در کشور می‌گذرد و ملت ما ۴۰ سال تجربه مواجهه با آمریکا را بعد از انقلاب اسلامی و عبور سرافرازانه از توطئه‌ها و دشمنی‌ها و خیانت‌ها دارد.  
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها عنوان کرد: این شور، حماسه و حضور پررنگ جریان جوان دانشجو و دانش‌آموز در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان می‌دهد که علیرغم تلاش دشمن برای بزک کردن چهره خود و تغییر جای دشمن، فهم دقیقی از مسائل وجود دارد و ملت ما به ویژه جوانان تسلیم طراحی‌ها و توطئه‌های پیچیده نظام سلطه نشده‌اند.
وی با اشاره به هوشیاری ملت در مواجهه با غرب، اظهار داشت: بدعهدی غرب در برنامه برجام و بی آبرویی‌های آن‌ها باعث شد که جریان عمومی و جوان کشور اعتمادی به لبخند‌های نظام سلطه نداشته باشند.

منبع:خبرگزاری دانشجو

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7