کد خبر: 6777| تاریخ انتشار: دوشـنـبه ، ۲۲ مهر سال ۱۳۹۸ | ساعت ۹:۴۴:۰ | تعداد بازدید: ۵۷۱۴

رئیس دانشگاه تهران گفت: طرح دانشگاه عاری از دخانیات فعلا در حد همان طرح باقی مانده، ولی امید است با اقداماتی که در حال اجرایی شدن است، روزی شاهد تحقق این هدف باشیم.
۱۸ تا ۲۴ مهرماه هرسال به عنوان هفته بهداشت سلامت در نظر گرفته می‌شود تا مردم نیز به ابعاد و زوایای مختلف بهداشت  جسمی و  روانی خود توجه کنند. در  دانشگاه‌ها نیز برای افزایش سلامت جسمی و روانی دانشجویان، برنامه‌ها و طرح‌هایی مشابه مانند دانشگاه عاری از دخانیات اجرایی می‌شود.
«محمود نیلی احمدآبادی» ‌ امروز یکشنبه در حاشیه افتتاح بخش نشریات کتابخانه دانشگاه تهران در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار ایرنا  افزود: برای اینکه طرح دانشگاه عاری از دخانیات به سرانجام برسد، نیاز به تلاش همه بخش‌ها و ارکان دانشگاه همراه با حمایت خود دانشجویان دارد.
"دانشگاه بدون دخانیات" یکی از برنامه‌های دانشگاه تهران برای مبارزه با مصرف دخانیات در محیط علم و دانش است که در دستور کار معاونت دانشجویی قرار دارد.
وی درباره طرح ارتقاء اساتید با توجه به فعالیت‌های فرهنگی آنها نیز اظهار داشت: پیش از این طرح ارتقاء اساتید با توجه به مجموعه فعالیت‌های فرهنگی که انجام می دادند، تصویب شد. به عبارتی اساتید برای فعالیت‌های فرهنگی که انجام می‌دهند امتیازهایی را کسب کرده تا به ارتقاء آنها کمک کند.
نیلی احمدآبادی در باره افتتاح بخش نشریات کتابخانه دانشگاه تهران نیز گفت: کتابخانه دانشگاه تهران یک گنجینه ملی است و یکی از بزرگترین کتابخانه‌ها در نگهداری اسناد است.
وی گفت: نشریات فارسی و انگلیسی متعدد و تاریخی در این مرکز وجود داشت که این اسناد تاریخی در بیشتر قسمت‌های کتابخانه پخش بود، اما با تلاش مسئولان کتابخانه این اسناد در یک محل گردآوری شد تا دانشجویان و اساتید  با به‌سازی صورت گرفته از آن استفاده کنند.
منبع: ایرنا

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7