کد خبر: 5238| تاریخ انتشار: چهارشنبه ، ۶ شهریور سال ۱۳۹۸ | ساعت ۱۰:۱۶:۰ | تعداد بازدید: ۶۰۲۰

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه فعالیت تولیدی هیچ کارخانه و کارگاهی به دلیل اتهامات مدیرانش نباید متوقف شود، بر حمایت کامل دستگاه قضایی از مدیرانی که در شرایط تحریم، جسورانه، مبتکرانه و مجاهدانه در جهت حل مشکلات مردم قدم برمی دارند، تاکید کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت الله سیدابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه با گرامیداشت روز مباهله، تصریح کرد: رمز وحدت، انسجام، مقاومت و ایستادگی ملت ایران، عشق و دلدادگی به اهل بیت (ع) است و بر همین اساس باید هر چه بیشتر به این رمز اساسی در اقتدار و عزت ملت توجه کنیم.
نائب رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی با بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه خدمتگزاران در دولت جمهوری اسلامی تبریک گفت و افزود: باید از همه کسانی که در دولت برای گره گشایی از زندگی مردم شهرها و روستاها حرکت جهادی و مخلصانه دارند، قدردانی کنیم.
آیت الله رئیسی گفت: آنچه از سیره شهدای دولت سراغ داریم، توجه به اقدام جهادی و راهبرد بسیار مهم مقاومت و ایستادگی است. دستاوردهای امروز کشور، مرهون تلاشهای کارگزارانی است که مخلصانه تلاش می کنند و کارمندانی که با وجود همه مشکلات معیشتی، با سلامت هر چه بیشتر به امر خدمتگزاری مشغولند که باید از همه آنان صمیمانه تشکر کرد.
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه مردم عزیز از دولتمردان، کارمندان و همه مسئولان کشور انتظار یک نظام اداری سالم را دارند، اظهار کرد: باید تلاش شود که نظام اداری کشور از هر گونه پارتی بازی، رشوه، فساد و روابط ناسالم دور باشد تا بتوانیم آن را یک نظام اداری کارآمد و در تراز انقلاب اسلامی بدانیم و از این طریق در جهت افزایش اعتماد عمومی گام برداریم.
آیت الله رئیسی با تاکید بر لزوم حمایت تمام قد از مدیرانی که بویژه در شراط تحریم، شجاعانه، مبتکرانه، مدبرانه و جسورانه تدبیر می کنند، تصمیم می گیرند و دست به اقدام می زنند، خاطرنشان کرد: مدیر جسوری که برای پشت پا زدن به تحریمها با یک حرکت خلاقانه تلاش می کند مشکلات مردم رفع شود، شایسته حمایت و قدردانی است.
رئیس قوه قضاییه ادامه داد: برخی مطرح می کنند که روند مبارزه با مفاسد ممکن است باعث شود دست یک مدیر برای انجام وظایفش بلرزد در حالیکه این تصور نادرستی است. ما در این روند، دولت، مجلس و رسانه ها را کنار خود می بینیم و معتقدیم همه باید نقش خود را در این زمینه ایفا کنند. در حرکت ایجابی نیز باید همه از تولیدکنندگان باکفایتی که به تعبیر مقام معظم رهبری مجاهدانه عمل می کنند، حمایت حقوقی، قضایی، اقتصادی، مالی و تسهیلاتی کرد تا بتوانند با جرات و شجاعت، کار را خود را پیش ببرند.
آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه سازمان بازرسی کل کشور، دادستانها و همه مسئولان و مدیران قضایی و غیرقضایی باید از تولیدکنندگان، کارآفرینان و سرمایه گذاران حمایت کنند، یادآور شد: رونق تولید در پرتو کار مجاهدانه است و تولیدکنندگان در بخشهای مختلف باید برای مقابله با دشمن و ایستادگی در برابر زیاده خواهی ها در یک حرکت مجاهدانه اثبات کنند در تولید، دست برتر را داریم.
رئیس قوه قضاییه، مبارزه با فساد را لازمه کار اقتصادی سالم دانست و با بیان اینکه امنیت اقتصادی بدون مبارزه با فساد امکان پذیر نیست، اظهار کرد: اگر به هر دلیلی در یک کارخانه یا کارگاه، افرادی مورد اتهام قرار گرفتند، باید پیگیری منصفانه، مدبرانه و عادلانه صورت گیرد و نکته مهم این است که پیگیری قضایی نباید تولید در یک کارگاه و کارخانه را با کوچکترین وقفه ای مواجه کند یا آن را به تعطیلی بکشاند.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7