کد خبر: 23475| تاریخ انتشار: شــنـبـه ، ۱۳ آبان سال ۱۴۰۲ | ساعت ۱۸:۱:۰ | تعداد بازدید: ۵۱۷

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در راهپیمایی روز 13 آبان‌ماه حضور یافت و روحیه استکبار ستیزی مردم را مورد ستایش قرار داد. 
به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه راهپیمایی روز 13 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آمریکای جنایتکار همانطور که امام(ره) فرمودند شیطان بزرگ است و ‌شیطان هویت شیطنت دارد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در چنین روزی آمریکا از طریق عمّال خود در سال 1357 دانش آموزان ما را به خاک و خونین کشید و در سال 1342 امام عزیز ما را تبعید کرد. 

وی افزود: آمریکا جنایت‌های مختلفی در جای جای جهان داشته است، الان هم فرماندهی کشتار جمعی مردم فلسطین به دست گرفته است. 

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: آمریکا روحیه جنایتکارانه دارد، بنابراین باید ما روحیه استکبارستیزی داشته باشیم اگر این روحیه در نسل‌های جوان تسرّی پیدا نکند، شک نکنید که علاوه بر کنار گذاشتن استکبارستیزی دچار استضعاف می‌شویم و اینگونه استکبار جهانی ظلم مضاعف خواهد کرد، بنابراین جوانان باید همواره روحیه استکبارستیزی داشته باشند. 

استاد خسروپناه بیان کرد: خوشبختانه بخشی از اسناد لانه جاسوسی در کتب درسی درج شده است ولی بیش از این باید کارهایی انجام شود تا هویت شیطنت آمریکا نمایان شود. 

وی ادامه داد: هویت شیطانی آمریکا، در طول تاریخ شکل گرفته و از زمان تأسیسش شروع شده است، جوانان باید بیشتر تاریخ معاصر بخوانند تا جنایات آمریکا در ویتنام، افغانستان و عراق بدانند. حضور جوانان و نوجوانان در راهپیمایی امروز را گرامی می‌داریم، این جمعیت و این شور و اشتیاق نشان‌دهنده روحیه استکبارستیزی است، دشمن بداند که استکبارستیزی هیچ وقت در میان مردم ما کم نمی شود. 

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: برخی از شبه روشنفکران و غرب‌زدگان داخلی عنوان می‌کردند که ‌مردم روحیه استکبارستیزی را از دست داده‌اند، ولی راهپیمایی پرشور امروز نشان داد که روحیه استکبار ستیزی همچنان با قدرت در میان مردم جریان دارد.

وی ادامه داد: از طرفی دیگر امروز مردم ایران برای چندمین بار همدردی خودشان را با کودکان، نوجوانان و زنان غزه نشان دادند، متأسفانه در کشورهای عربی و اروپایی تنها مردم اعلام انزجار می‌کنند در حالی که دولتمردان باید بدانند که اگر صدای مردم مظلوم فلسطین را نشوند آثارش گریبانگیر خودشان خواهد شد.

استاد خسروپناه با اشاره به سخنران سیدحسین نصرالله بیان کرد:‌ ایشان به خوبی توضیح دادند که نقش اصلی جنایات غزه را آمریکا دارد و صهیونیست‌ها عروسک‌های آمریکای جنایتکار هستند.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7