کد خبر: 22591| تاریخ انتشار: شــنـبـه ، ۲۰ خرداد سال ۱۴۰۲ | ساعت ۹:۲۳:۰ | تعداد بازدید: ۳۳۵

وزیر آموزش و پرورش ایجاد مثلث مدرسه، مسجد و خانواده، پیگیری ایجاد پردیس تربیت مربی پرورشی، تقویت هویت دینی و ملی، هدایت تحصیلی اصولی و تقویت تریبون‌های آزاد دانش‌آموزی را از جمله مهمترین ماموریت‌های معاونت پرورشی و فرهنگی در دوره جدید تحول تعلیم و تربیت برشمرد.
رضامراد صحرایی در نشست هم‌فکری با مدیران و کارشناسان معاونت پرورشی و فرهنگی اظهار داشت: در ادامه نشست‌های همفکریِ ستادی، اکنون در جمع همکاران عزیز معاونت پرورشی و فرهنگی حاضر شدم.
وی افزود: تاکیدات رهبر انقلاب(مدظله‌العالی) در دیدار اردیبهشت امسال و همچنین ۱۲مأموریت ابلاغی رئیس‌جمهور محترم به اینجانب که همه آن‌ها به نحوی ارتباطی‌ به معاونت پرورشی و فرهنگی دارد، به این معنا است که همه باید پای کار این معاونت بیایند.
وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: باید تلاش کنیم دانش‌آموزان در مسیر فعالیت‌های پرورشی قرار بگیرند و خودشان حق انتخاب از بین مجموعه‌ای از فعالیت‌ها را داشته باشند. این یعنی باید در خدمات و کارهای فرهنگی تنوع ایجاد کنیم به‌طوری که فرزندان ما بر اساس علاقه خود یک فعالیت یا کار فرهنگی را انتخاب کنند.
صحرایی ادامه داد: ایجاد مثلث مدرسه، مسجد و خانواده، کار تربیتی و دینی عینی، پیگیری ایجاد پردیس تربیت مربی پرورشی، تقویت هویت دینی و ملی با تاکید بر پرچم، زبان و ادبیات فارسی و سبک زندگی اسلامی، هدایت تحصیلی اصولی، تقویت تریبون‌های آزاد دانش‌آموزی، قسمتی از ماموریت‌های معاونت پرورشی و فرهنگی در دوره جدید تحول تعلیم و تربیت خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق این تحول در فرصت کوتاهی که داشتیم مجوز جذب ۱۱ هزار مربی پرورشی را اخذ کردیم.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7