کد خبر: 22219| تاریخ انتشار: جـمـعــه ، ۱۸ فروردین سال ۱۴۰۲ | ساعت ۱۱:۴۰:۰ | تعداد بازدید: ۸۷۶

مراسم سی و پنجمین محفل انس تیم‌های اضطراری بهداری دوران دفاع مقدس و جهادگران سلامت همزمان با فرخنده سالروز ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی( ع) در مسجد الزهرا(س) دانشگاه شهید بهشتی تهران با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مسئول بسیج جامعه پزشکی کشور، معاونان و مدیران ارشد وزارت بهداشت، رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان تهران، استادان و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی، پزشکان و پیرا پزشکان بسیج جامعه پزشکی برگزار شد.


به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام دکتر عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در این مراسم اظهار داشت: در تمدن اسلامی همواره از پزشکان با عنوان حکیم یاد می‌شد که عنوان  درستی بوده است. 
وی افزود: در ایران اسلامی شاهد حضور پزشکان جهاد‌گر در صحنه‌های مختلف بوده و هستیم که حضور مجاهدانه آنان در دوران دفاع مقدس از نمونه‌های بارز این حضور است.
 حجت الاسلام خسروپناه خاطرنشان کرد: ایران اسلامی از نعمت جمع وسیعی از خیرین سلامت و از جمله پزشکان خیر اندیش برخوردار است که از ادوار گذشته، در حال خدمت‌دهی به مردم با ساخت بیمارستان و درمانگاه بوده و هستند. 
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: پزشکان ما در ۸ سال دفاع مقدس همچون دیگر رزمندگان سلحشور جبهه‌های حق علیه باطل، حضوری کارساز و‌مؤثر  داشتند و برخی با اقدامات خداپسندانه و‌ویزیت رایگان به مردم نیازمند کمک کرده و می‌کنند که باید ایشان را مصداق بارز حکیم دانست.
وی در پایان گفت: از دکتر عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی که با روحیه بسیجی و جهادی، حکمت و بصیرت را در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور گستزش می‌دهند، تشکر می‌کنم.
 

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7