کد خبر: 20665| تاریخ انتشار: چهارشنبه ، ۱ تیر سال ۱۴۰۱ | ساعت ۱۱:۲۰:۰ | تعداد بازدید: ۴۶۲

رئیس دستگاه قضا گفت: امام خمینی ره به حفظ حرمت و حریم خصوصی افراد بسیار حساس بودند.
حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای همزمان با آغاز هفته قوه قضاییه و در آیین تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل افزود: قوه قضاییه شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
وی گفت: امام راحل از خود گذشت و الهی شد و با دوست داشتن مردم توانست در عصر حاضر در مقابل مستکبران عصر بدون هیچ ملاحظه و واهمه‌ای بایستد و بینی مستکبران عالم را به خاک بمالد.
رئیس دستگاه قضا ادامه داد: امام راحل می‌فرمود حکمرانی باید عادلانه و در خدمت مردم باشد و اگر چنین باشد تا ابد باقی می‌ماند.
وی تصریح کرد: امام خمینی ره با اتکا به نفس خداباور و به پشتوانه مردم توانستند انقلابی عظیم را در عصر حاضر ایجاد کنند.
اقای محسنی اژه‌ای افزود: امام بزرگوار ما به حفظ حرمت و حریم افراد بسیار حساس بودند و به همه و به خصوص مسئولان توصیه به اتحاد و همدلی می‌کردند.
وی ادامه داد: همه مستحضر هستید به خصوص همه عزیزانی که از بدو انقلاب در دستگاه قضایی بودند و می‌دانید امام چه توصیه‌هایی درباره حفظ حقوق اشخاص و به خصوص مجرمان و متهمان داشتند.
رئیس دستگاه قضا ادامه داد: ما امروز در هفته قوه قضاییه و در آستانه سالروز شهادت شهید بهشتی در حضور امام راحل تجدید میثاق می‌کنیم که نهایت سعی و تلاش خودمان را به کار بگیریم تا از آرمان‌های امام و انقلاب و شهدا دفاع کنیم.
وی گفت: از آقای حاج حسن خمینی نیز نهایت قدردانی و تشکر را دارم که با کلام و راهنمایی‌ها و تذکراتی که می‌دهند برای ما ارزشمند است.
خدا به ما توفیق بدهد که از این سنگر دست مفسدان را کوتاه کنیم و از این جایگاه در مسیر استیفای حق مظلومان گام برداریم تا عدالت را گسترش دهیم.
همچنین در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی تولیت حرم امام راحل گفت: دوره جدید مدیریت برادر بزرگوار آقای اژه‌ای در دستگاه قضا همراه با تجربه ۴۰ ساله در سیستم قضایی کشور است.
وی گفت: این تجارب قطعا به تحقق عدالت در کشور کمک می‌کند.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7