کد خبر: 18237| تاریخ انتشار: یـک شنبه ، ۲۱ شهریور سال ۱۴۰۰ | ساعت ۱۷:۳۱:۰ | تعداد بازدید: ۱۳۵۰

آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه «لغو سند یا بیانیه آموزش 2030» که در جلسه 796 مورخ 1396/03/23 شوراي عالي انقلاب فرهنگي به تصویب رسیده است، را برای اجرا ابلاغ کرد.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، متن مصوبه «لغو سند یا بیانیه آموزش 2030» به شرح ذیل است:

مجلس شورای اسلامی
هیأت وزیران
نهاد ریاست جمهوری
وزارت آموزش و پرورش
دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی
شورای عالی آموزش و پرورش

مصوبه «لغو سند یا بیانیه آموزش 2030» که در جلسه 796 مورخ 1396/3/23 شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسیده است، برای اجراء ابلاغ می‌شود:
«اسناد و مقررات حاکم و مبنای عمل در حوزه آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت کشور، صرفاً اسناد بالادستی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس شورای اسلامی و به‌طور خاص سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش است و اسناد، بیانیه‌ها و مقررات مغایر با سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش و سایر اسناد بالادستی مزبور، لغو و کان لم یکن می‌باشد. این حکم، مورد التزام کلیه نهادها و دستگاه‌ها خواهد بود.
تبصره 1 ـ  کارگروه‌های تخصصی مورد نیاز در خصوص موضوعات تخصصی آموزش و پرورش از جمله چگونگی ارائه برخی آموزش‌های مورد نیاز سنین کودکی تا نوجوانی نظیر زبان انگلیسی و آموزش روابط افراد و جنسیت‌های مختلف، با بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی و تجربی کشور متشکل از صاحب‌نظران حوزوی و دانشگاهی و مسئولین نهادها و سازمان‌های ذی‌ربط در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، تشکیل می‌شود.

تبصره 2 ـ کارگروه‌های فوق ظرف مدت زمانی 4 ماه، بررسی‌های لازم را در زمینه موضوعات تخصصی مزبور انجام و گزارش نتایج آن را برای اتخاذ تصمیم به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه می‌نماید. 
 
سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7