کد خبر: 18165| تاریخ انتشار: یـک شنبه ، ۱۴ شهریور سال ۱۴۰۰ | ساعت ۸:۴۱:۰ | تعداد بازدید: ۱۰۹۱

دکتر سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در پیامی از قهرمانان مدال‏ آور و همه ورزشکاران و مربیان پر تلاش کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌‏های پارالمپیک ۲۰20 توکیو تشکر و قدردانی کرد.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی متن پیام به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
افتخارآفرینی ورزشکاران عزیز کشورمان در مسابقات پارالمپیک توکیو را به محضر رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله العالی)، ملت عزیز و بزرگ ایران و جامعه ورزشی کشور تبریک عرض می‌کنم.
ورزش پارالمپیک، ورزش اراده‌های بزرگ و نماد موفقیت در "هر شرایط" است. انسان موجودی تواناست و از هیچ، همه چیز و از نداشتن، داشتن خلق می‌کند و این نشانی از مبدا و مقصد لایتناهی است. پیوند خوردن تیم پارالمپیک ایران با نام قهرمان پر افتخار ایران اسلامی، سردار سلیمانی که "نگین درخشان برای خدا زیستن" است، عظمت این تلاش را جلوگرتر نمود.
تیم ورزشکاران عزیز و قهرمان پارالمپیک ایران با تلاش مجدانه خود و علی‌رغم برخی محدودیت‌ها، با استعانت از ذات مقدس ربوبی، برنامه‌ریزی‌های دقیق، ورزش تخصصی و تمرینات مستمر نشان دادند شعار  "خواستن توانستن است" نه صرفاً یک شعار و تعارف تبلیغاتی که یک راهبرد مبتنی بر عقلانیت است.

ورزش پارالمپیک، ورزش اراده‌های بزرگ و نماد موفقیت در "هر شرایط" است. پیوند خوردن تیم پارالمپیک ایران با نام قهرمان پر افتخار ایران اسلامی، سردار سلیمانی که "نگین درخشان برای خدا زیستن" است، عظمت این تلاش را جلوگرتر نمود.

کشور عزیزمان پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با تکیه بر توان داخلی، توانسته در عرصه‌های مختلف ورزشی و از جمله ورزش معلولان افتخارات بزرگی را کسب کند که مسابقات پارالمپیک2020 توکیو، یکی از عرصه‌های بروز توانمندی ورزشکاران غیور ایرانی بود که کسب چندین مدال طلا، نقره و برنز در این مسابقات سخت و نَفَس‌‏گیر کام ملت عزیزمان را شیرین کرد، ایران امروز به خود می‌‏بالد که فرزندانی مانند شما دارد.
سعیدرضا عاملی
دبیر شورای عالی انقلاب  فرهنگی

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7