کد خبر: 17909| تاریخ انتشار: پنـج شنبه ، ۱۴ مرداد سال ۱۴۰۰ | ساعت ۱۱:۱۹:۰ | تعداد بازدید: ۱۱۰۹

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان گفت: افراد با هر طیف و جناح سیاسی برای رفع مشکلات و شکوفایی بیش از پیش استعدادها و ظرفیت‌های کشور به دولت کمک کنند.
حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدیان روز پنجشنبه در آیین تکریم آیت الله سید محمد شاهچراغی و معارفه حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در جلسه شورای اداری استان سمنان در سالن یادگار امام(ره) استانداری ابراز داشت: دولت منتخب مردم است و ضرورت دارد آحاد جامعه و هر قشر و طیف سیاسی برای رفع مشکلات به دولت کمک کنند.
وی ادامه داد: هر فردی که به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارادت دارد باید برای حل مشکلات کشور به دولت کمک کند.
وی بیان کرد: دولت وظیفه سنگینی بر دوش دارد و باید همه برای رفع مشکلات و رسیدن به مقصد همراهی کنند.
وی یادآور شد: سمنان از لحاظ مختلف مانند بُعد علمی، صنعتی، جهاد و فداکاری از استان‌های برجسته کشور است که با تقدیم سه هزار شهید در دفاع مقدس و دفاع از حرم، کارنامه پر افتخار دارد.
وی از آیت‌الله شاهچراغی، به عنوان روحانی برجسته، ساده زیست و جهادی یاد کرد و افزود: حجت‌الاسلام و المسلمین مطیعی نیز از فضلای خوب استان و یادگار دفاع مقدس و از برجستگان استان با روحیه جهادی و انقلابی است.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان با تاکید بر توجه به محرومان و گرفتارها بدون چشم داشت و اشاره به پیام سوره هل اتی یا انسان، گفت: مسوولان باید در خدمت به نیازمندان و مردم شایسته جامعه کوشا باشند.
معاون دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: وفاداری، استقامت ملت ایران در طول تاریخ مثال‌زدنی است و باید برای خدمت شایسته به این ملت و رفع مشکلات بیش از پیش تلاش کرد.
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه نیز در این نشست با اشاره به سوابق جهادی، انقلابی، فکر ایثار و شهادت در حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی، گفت: امید است ایشان منشا خیر و برکات فراوان برای استان سمنان باشد.
در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان سمنان وحدت و استفاده از راهنمایی‌ها و تجربیات آیت الله سید محمد شاهچراغی را منشا توسعه و موفقیت برای استان عنوان کرد.

منبع:ایرنا

لطفا کد زیر را وارد نمایید

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7