کد خبر: 15529| تاریخ انتشار: شــنـبـه ، ۲۲ آذر سال ۱۳۹۹ | ساعت ۹:۳۳:۰ | تعداد بازدید: ۲۴۱۱

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره بودجه علم و فناوری در لایجه بودجه ۱۴۰۰، گفت: این بودجه بی در و پیکر است و باید ساماندهی شود.
دکتر منصور کبگانیان درباره بودجه علم و فناوری در لایحه بودجه ۱۴۰۰ گفت: من نمی‌گویم این بودجه کم است بلکه این بودجه بی در و پیکر است و باید ساماندهی شود.
وی ادامه داد: در بودجه ۱۴۰۰، ده‌ها ردیف مختلف و پراکنده آمده است. این بودجه باید بر اساس سیاست‌ها مشخص باشد راهبری مناسب شده و نظارت جدی شود.
قائم مقام ستاد علم و فناوری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: چون این بودجه سیاست مشخص نداشته، راهبری مناسب ندارد و نظارت جدی بر آن نیست پس همین مقدار کمی هم که به علم و فناوری اختصاص داده شده است خوب مصرف نمی‌شود.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: بیشترین کاری که برای بودجه سال ۱۴۰۰ می‌تواند انجام داد این است که ساماندهی مناسب شود. سیاست‌های علم و فناوری که مصوب ستاد نقشه جامع علمی کشور و شورای عالی انقلاب فرهنگی است آیا در بودجه اعمال شده است؟ خیر، آیا راهبری مناسب می‌شود، گزارش‌گیری مناسب می‌شود؟ این موارد اگر اعمال شود، بله جا دارد که این بودجه افزایش هم پیدا کند.

منبع:مهر

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7