کد خبر: 15151| تاریخ انتشار: پنـج شنبه ، ۱۵ آبان سال ۱۳۹۹ | ساعت ۱۷:۵۵:۰ | تعداد بازدید: ۲۵۲۷

دکتر ابوذر ابراهیمی ترکمان، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پیامی به دکتر عثمان بابری رئیس دانشگاه کابل ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی عنوان داشت: حادثه تروریستی کابل نشانه بزدلی مخالفان صلح است.
درپیام دکتر ابوذر ابراهیمی ترکمان ، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به دکتر عثمان بابری رئیس دانشگاه کابل آمده است؛
 
 جناب آقای دکتر عثمان بابری
رئیس محترم دانشگاه کابل
با سلام و احترام
بار دیگر دست جنایتکاران تروریست و دشمنانِ علم و فرهنگ، جوانان آینده ساز افغانستان را نشانه رفت و تعدادی از اساتید و دانشجویانِ شریف افغانستان را به خاک و خون کشید.
این جنایت تروریستی و به شهادت رساندن تعدادی از نخبگان علمی و دانشگاهی کشور دوست و برادر افغانستان، نشانه بزدلی و حقارت جنایتکارانی است که صلح و ثبات در افغانستان را نشانه رفته و مرتکب چنین جنایات ناجوانمردانه‌ای بر علیه ملت مظلوم و استوار افغانستان می‌شوند.
اینجانب با اندوه فراوان ضمن محکوم نمودن حادثه تروریستی دانشگاه کابل، مراتب تسلیت عمیق خود را به دولت و ملت شریف افغانستان، اهالی علم و فرهنگ و جنابعالی اعلام نموده و از درگاه ایزد منان تسلای خاطر بازماندگان را مسئلت می‌نمایم.
در پایان با آرزوی شفای عاجل برای مجروحان این رویداد تأثر انگیز و صلحی توام با امنیت کامل در کشور افغانستان، آمادگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را برای تقویت هر چه بیشتر همکاری‌های علمی فرهنگی دو کشور اعلام می‌نمایم.
 

منبع: روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7