کد خبر: 14163| تاریخ انتشار: جـمـعــه ، ۱۷ مرداد سال ۱۳۹۹ | ساعت ۱۳:۴۱:۰ | تعداد بازدید: ۲۳۹۶

مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم، ضمن تقدیر از طرح اطعام غدیر، گفت: حرکات این چنینی باید ادامه پیدا کنند. در حال حاضر مهمترین دغدغه ی مقام معظم رهبری، سفره های مستمندان و نیازمندان است.
حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی عراقی در نشست هماهنگی اطعام ۱۱۰ هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید سعید غدیر که در روز پنجشنبه ۱۶ مردادماه در قم برگزار شد، بیان داشت: یکی از یادگارهای امام خمینی (ره) همین ستاد است که در حال حاضر هم با مدیریت مقام معظم رهبری اداره می شود.
وی ضمن تقدیر از فعالین عرصه های جهادی گفت: تشکر ویژه دارم از همه عزیزانی که در هیئات مذهبی مشغول به خدمتند و همین طور از کسانی که در ستاد اجرایی فرمان امام خمینی( ره) ایفای نقش می کنند.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی افزود: یکی از نعمت های بزرگ الهی که به برکت امام حسین (ع)، خداوند نصیب این ملت کرده است، همین هیئت های مذهبی هستند. یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی هم، این هیئات مذهبی بودند. امروز نیز هیئت ها در میدان جهاد، خوش می درخشند.
وی در ادامه عنوان داشت: امیدواریم، تا رسیدن ماه محرم، بیماری کرونا ریشه کن شود. اما اگر این بیماری ریشه کن نشد، باز هم عزاداری برای حضرت امام حسین علیه السلام در قالب هیئت های مذهبی و با رعایت اصول و قواعد بهداشتی، خیلی برکت خواهد داشت و ان شاءالله برکات زیادی را برایمان نازل خواهد نمود.
مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم، با تقدیر از طرح اطعام غدیر، گفت: حرکات این چنینی باید ادامه پیدا کند. در حال حاضر مهمترین دغدغه ی مقام معظم رهبری، سفره های مستمندان و نیازمندان است و دشمن هم به همین موضوع طمع کرده تا مردم ما را به ستوه بیاورد. ولی بنا به فرموده ی مقام معظم رهبری و به همت شما عزیزان، این آرزو را به گور خواهد برد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: باید به مسئله ی مواسات با جدیّت بپردازیم و هرکس سفره ی خود را با دیگران تقسیم کند. هرکس بهره ی خانواده و فرزندان خودش را با دیگران تقسیم بکند. در این میان، هیئت های مذهبی پیش قراولان این فرهنگ سازی هستند.

منبع:خبرگزاری حوزه

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7