کد خبر: 4468| تاریخ انتشار: دوشـنـبه ، ۳ تیر سال ۱۳۹۸ | ساعت ۱۲:۳۹:۰ | تعداد بازدید: ۷۷۷۸

جت الاسلام و المسلمین اعرافی گفت: اقدام شجاعانه نیروی هوافضای سپاه پاسداران در ساقط کردن پهپاد جاسوسی آمریکا اقدامی غرورآفرین و نشانه توانمندی و هوشمندی مدافعان حریم میهن اسلامی است.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، وی ضمن بیان این مطلب در خطبه‌های نمازجمعه قم افزود: همه باید به برخورد عزت افرین رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» با نخست وزیر ژاپن افتخار کنیم.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: این برخورد نماد دیپلماسی عزتمندانه، خردمندانه، مستقل و انقلابی در برابر دشمنان ملت بود.
امام جمعه موقت قم گفت: خدا را بر این نعمت شاکر هستیم و همه دولتمردان و دستگاه‌های ما باید از این عزت و اقتدار، از این خرد و عقلانیت و از این شجاعت و صراحت الهام بگیرند و انشاء الله دشمن با زبونی و پستی به عقب خواهد رفت.
مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور افزود: ما اهل جنگ نیستیم اما مدافعان قوی و نیرومندی از حریم کشورمان هستیم و در برابر هر تهاجمی و برای مقابله با متجاوز آمادگی داریم.
حجت الاسلام و المسلمین اعرافی ادامه داد: امروز هم ما جنگ‌طلب نیستیم و در موضع دفاع هستیم و در برابر تروریسم اقتصادی، اطلاعاتی، نظامی و امنیتی شما ما و جبهه مقاومت خواهند ایستاد و آماده همه نوع فداکاری هستیم.

 

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7