کد خبر: 11447| تاریخ انتشار: سـه شنبه ، ۱۳ خرداد سال ۱۳۹۹ | ساعت ۸:۴۶:۰ | تعداد بازدید: ۲۶۰۰

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: دو برابر شدن وجوهات شرعی در ایام کرونا نسبت به سال گذشته، از جمله نمونه‌های انسجام اجتماعی است.
حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی در حاشیه نشست مشترک با روسای دانشگاه‌ها و مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان زنجان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان زنجان دیار پرافتخار با قدمت تمدنی، فرهنگی و محیط عالم‌خیز و دانشمندپرور است که با توسل به اهل‌بیت (ع) در دوران دفاع‌مقدس نیز دین خود را ادا کرده است.
وی با اشاره به اوضاع کشور در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی، افزود: با وقوع انقلاب اسلامی در ایران، شاهد تحولات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و دفاعی بوده‌ایم که همه این تحولات در حوزه علم نیز قابل مشاهده است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: در دوران تحریم کشور و در شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع بیماری کرونا به توفیقاتی دست یافتیم که با باور و اعتماد به نفسی که از شاخصه‌های مردم ایران است، توانستیم بحران‌های موجود را پشت سر بگذاریم.

حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی ضمن قدردانی از کادر درمانی استان و کشور، با بیان اینکه اقدامات سیستم بهداشت و درمان کشور در بحران کرونا مجاهدانه بوده است، ادامه داد: عملکرد درست و مناسب این سیستم، رسانه‌های داخلی و غیره سبب ایجاد اعتماد مردم و با همراهی مردم این بحران کنترل شد که اتفاق بزرگی بود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه دو برابر شدن وجوهات شرعی در ایام کرونا نسبت به سال گذشته از جمله نمونه‌های انسجام اجتماعی است، ادامه داد: صدور اقلام بهداشتی و کیت‌های آزمایشگاهی به کشورهای اروپایی از جمله توفیق الهی در زمان بحران کرونا در ایران بود.

وی با بیان اینکه حضور دانشجویان و طلاب در فعالیت‌های جهادی در همه عرصه‌های مقابله با کرونا پررنگ و بی نظیر بوده است، در پایان گفت: ایثار، همدلی، انسجام اجتماعی که در شرایط کرونا در کشور به وجود آمد، جلوه‌هایی از نصرت الهی بود که این نصرت و توفیق الهی وعده الهی بود.

منبع:مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌ها

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7