کد خبر: 11017| تاریخ انتشار: دوشـنـبه ، ۸ اردیبهشت سال ۱۳۹۹ | ساعت ۱۱:۳۴:۰ | تعداد بازدید: ۲۰۲۸

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در این باره نوشت: در جای جای تاریخ این کشور هر کجا مردم حضور داشته اند بزرگترین بحران‌ها و سخت‌ترین دشمنان تسلیم شده اند؛ از غول استبداد پهلوی تا دیو استکبار بعثی، جز با نقش آفرینی مردم، مقهور و مغلوب نشده اند.
حجت‎الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها طی یادداشتی تاکید کرد: «اگر در میانه‌ پنجه افکندن هم‌زمان با کرونا و تحریم، وضعمان از بسیاری از کشور های توسعه‌یافته بهتر است، نه از باب امکانات بهتر ما و... است بلکه از مسیر در صحنه‌بودن و در ‌میدان‌ ماندن مردم و کادر پزشکی و نیروهای مسلح و گروه‌های جهادی دانشجویی و طلاب و... است و حالا این فرهنگ قرار است بار دیگر و در صحنه دیگری حماسه‌آفرینی کند.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در این باره نوشت: در جای جای تاریخ این کشور هر کجا مردم حضور داشته اند بزرگترین بحران‌ها و سخت‌ترین دشمنان تسلیم شده اند؛ از غول استبداد پهلوی تا دیو استکبار بعثی، جز با نقش آفرینی مردم، مقهور و مغلوب نشده اند. امروزه، کرونا؛ این بلای جهانی شده هم به همین سیاق به اذن خدا شکست خواهد خورد.
اگر در میانه‌ پنجه افکندن هم‌زمان با کرونا و تحریم، وضعمان از بسیاری از کشور های توسعه‌یافته بهتر است، نه از باب امکانات بهتر ما و... است بلکه از مسیر در صحنه‌بودن و در ‌میدان‌ ماندن مردم و کادر پزشکی و نیروهای مسلح و گروه‌های جهادی دانشجویی و طلاب و... است و حالا این فرهنگ قرار است بار دیگر و در صحنه دیگری حماسه‌آفرینی کند.
در شرایط دشوار اقتصادی که برای برخی هم‌میهنانمان به واسطه کرونا پیش آمده، این شور ملی و دینی در نهضت همدلی بناست دوباره کاری کند کارستان؛ و با هماهنگی و انسجام شبکه‌ای همه‌ جهادگران در سطح کشور، آلام مستضعفان_که ولی نعمت این انقلابند_ را کاهش دهند.»

منبع:مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7