کد خبر: 10953| تاریخ انتشار: چهارشنبه ، ۳ اردیبهشت سال ۱۳۹۹ | ساعت ۱۳:۱۲:۰ | تعداد بازدید: ۳۲۸۴

رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران بازوی توانمند اقتدار و امنیت نظام و سرمایه‌ای پایان ناپذیر و همیشگی برای ملت شریف ایران است.
دکتر علی لاریجانی روز چهارشنبه در پیامی با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سردار سلامی، آورده است: تشکیل و پایه ریزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان شجره طیبه و برخاسته از نهضت اسلامی ضد استعمار و استکبار از اولین اقدامات مبارک و دستاوردهای بسیار ارزشمند نظام جمهوری اسلامی است‌.
در ادامه این پیام آمده است: بدون شک تشکیل این نهاد مردمی و انقلابی  و برآمده از  نظام اسلامی به عنوان نماد و جلوه  اقتدار ملت شریف ایران در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی در تمامی بر هه ها موجب  استقرار و ارتقای  امنیت و ثبات در کشور و منطقه و مقابله با تهدیدات و جنگ افروزی های متخاصمان  ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای نظام بوده است.
لاریجانی در ادامه با اشاره به اینکه همه آحاد ملت ایران، همواره پشتیبان و قدردان حماسه‌آفرینی ها و ایثارگری های فرزندان رشید و برومند خود در سپاه پاسداران بوده  و آگاهانه به اهمیت آن واقفند، تصریح کرد: حضور ارزشمند سپاه در عرصه های  خطیر خدمت و پشتیبانی از ملت در مواقع بحرانی کشور از جلوه های ایثار و روحیه جهادی پاسداران سرافراز  است که همواره یاوری  قدرتمند برای مردم بوده اند.
وی در این پیام اضافه کرد: این نهاد انقلابی با خدمات ارزنده و  کارآمدی خویش، همواره دستاوردهایی گرانسنگ برای ملت داشته است که حضور در دوران هشت ساله دفاع مقدس و عرصه های سازندگی و نقش آفرینی در مناطق محروم برای دستیابی به آبادانی و  پیشرفت از مهمترین نمونه‌های اقدامات سپاه در کنار اقدامات نظامی و امنیتی  است .
رییس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از پیام تبریک خود از سپاه پاسداران به عنوان بازوی توانمند اقتدار و امنیت نظام و سرمایه‌ای پایان ناپذیر و همیشگی برای ملت شریف ایران یاد کرد و خاطرنشان کرد:مردم ایران همواره قدردان تلاش های مجاهدانه و ایثارگری های به یادماندنی سپاه خواهند بود و فداکاری ها و  رشادت‌های آنان را از یاد نخواهند برد .
لاریجانی در پایان این پیام آورده است: اینجانب ضمن تبریک این روز خجسته به محضر فرماندهی کل قوا  و جنابعالی، آحاد فرماندهان، مسئولان و  پاسداران سرافراز، امیدوارم با عنایات حضرت بقیه الله العظم (عج) همواره شاهد حضوری پرشور و حماسی این نهاد انقلابی و  پاسداران قهرمان کشور در عرصه دفاع از ارزش ها و  آرمان های انقلاب اسلامی باشیم.

منبع:خانه ملت

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7