کد خبر: 10906| تاریخ انتشار: شــنـبـه ، ۳۰ فروردین سال ۱۳۹۹ | ساعت ۱۷:۳۹:۰ | تعداد بازدید: ۲۴۸۷

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با حضور در لانه جاسوسی سابق آمریکا از کارگاه تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده دانشجویان بسیجی بازدید کردند.
حجت الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و سردار حسین نجات معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران  با حضور در در لانه جاسوسی سابق آمریکا از کارگاه تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده دانشجویان بسیجی بازدید کردند.
براساس این گزارش در این بازدید همچنین از سامانه‌ای که جهت مرتبط کردن تولیدکنندگان اقلام بهداشتی با بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به صورت ثبت درخواست اقلام مورد نیاز بیمارستان ها و تامین درخواست ثبت شده توسط تولیدی مورد نظر راه‌اندازی شده، رونمایی شد.
گفتنی است روزانه دانشجویان بسیجی جهادگر در کشور ۲۰۰ هزار ماسک تولید می کنند که بیش از ۵ هزار ماسک در کارگاه دانشجویان در لانه جاسوسی تولید و در میان نیازمندان در مناطق محروم و مراکز درمانی توزیع می شود.
حجت الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در این مراسم ضمن تقدیر از گروه های جهادی فعال در مبارزه با کرونا، گفت: شاه کلید حل مسائل کشور تفکر جهادی و حرکت انقلابی مومنانه است که بسیج تجلی عالی تحقق این تفکر است.
سردار نجات نیز با اشاره به حل مشکلات کشور با روحیه جهادی اظهار کرد: فعالیت گروه های جهادی متشکل از انسان‌های عاشق و مومن و بی‌ادعا برای حل مشکلات کشور و کمک به مردم خوب ایران اسلامی به دنیا نشان داد که ایران اسلامی تمدن جدیدی را در جهان ارائه داده است.

منبع:مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7