کد خبر: 9923| تاریخ انتشار: سـه شنبه ، ۱ بهمن سال ۱۳۹۸ | ساعت ۱۲:۲:۰ | تعداد بازدید: ۲۴۳۱

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: این اتحادیه با پشتوانه مجموعه ارزشمندی از ایمان، تقوا و عمل صالح، گام دوم را بر اساس بیانات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب پیش می برد.
حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری امروز سه شنبه در مراسم پاسداشت سالگرد تاسیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان اظهار داشت: گام اول را اتحادیه با دعای امام و همت افراد در حلقه تاسیس به خوبی برداشت. 
وی افزود: اتحادیه مسیر تربیت انقلابی و ناب اسلامی را پیش گرفته و در پی فراهم کردن فرصتی برای نقش آفرینی دانش آموزان انقلاب به واسطه خلاقیت آنها در محیط مدرسه است.
 نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان یادآور شد: این اتحادیه یک تشکل خوش نام، موثر، دارای برنامه و افق های مطلوب به دور از بازی های سیاسی است.
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه این اتحادیه در مسیر ولی امر پیش می رود، عنوان کرد: این مسیر با کمک شهدا و دانش آموزان و با عشق، ایمان و صفا طی شد و اکنون در آغاز گام دوم حرکت اتحادیه هستیم.
وی ادامه داد: اتحادیه و بسیج برادروار با یکدیگر همکاری کردند و امید است این همکاری در آینده هم ادامه داشته باشد.
همایش بزرگ نسل آفتاب در آستانه چهل سالگی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در مجموعه فرهنگی یادمان شهدای هفتم تیر در حال برگزاری است. 

منبع:ایرنا

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7