مديريت بازرگاني


25 فروردین 1393


معرفی برنامه:
دوره کارشناسی مدیریت بازرگانی یکی از دوره‌های تحصیلی آموزش عالی است و هدف از تشکیل این دوره آموزش نیروی انسانی متخصص مورد نیاز سازمان‌ها، ادارات، مؤسسات و شرکت‌های بازرگانی دولتی و خصوصی و همچنین آشنایی دانشجویان با کاربرد روش‌های علمی در مدیریت است. شرکت‌کنندگاه در این دوره علاوه بر آشنایی با مسائل نظری دانش مدیریت بازرگانی، با کاربردهای این رشته آشنا می‌شوند. بدین ترتیب خلاء ارتباطی بین کادر کارشناسی ماهر و مدیریت مؤسسه‌ها به حداقل ممکن خواهد رسید.
ضرورت و اهمیت این دوره در آشناسازی کارشناسان رده‌های گوناگون با نقش رشته مدیریت بازرگانی در سازمان و موارد استفاده از این دانش و همچنین تربیت نیروی متخصص به عنوان رابط بین مدیران و کارمندان اداری و فنی که به طور معمول مسئولیت واحدها را عهده‌دار خواهند شد، می‌باشد.


مديريت
کارشناسی
1393/01/25

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7