مديريت بازرگاني


3 آذر 1393


معرفی برنامه:
دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی یکی از دوره‌های تحصیلی آموزش عالی است و هدف از تشکیل این دوره آموزش نیروی انسانی متخصص مورد نیاز کسب و کارهای تولیدی و خدماتی، تجاری، مؤسسات و شرکت‌های دولتی و خصوصی است. در این دوره دانشجویان با فراگیری نظریه‌های نوین مدیریت بازرگانی قادر خواهند شد تا به عنوان محقق به پژوهش پرداخته و با تجزیه و تحلیل تخصصی مسائل مدیریتی به اداره موفقیت‌آمیز سازمان‌ها کمک نمایند.
شرکت‌کنندگان در این دوره علاوه بر آشنایی با مسائل نظری دانش مدیریت بازرگانی، با زمینه‌های نوین مدیریت بازرگانی و جایگاه آن در عمل آشنا خواهند شد. همچنین در این دوره سعی خواهد شد قدرت تحلیل دانشجویان در زمینه امور کاربردی با استفاده از یافته‌های کاربردی افزایش داده شود. ضرورت و اهمیت این دوره در آشناسازی دانشجویان با نقش مدیریت بازرگانی در بهبود کارایی واحدهای تجاری و بازرگانی است. همچنین تربیت نیروی انسانی متخصص با توانایی تحقیق در عرصه بازرگانی و بازاریابی بر اهمیت دوره می‌افزاید.


مدیریت
کارشناسی ارشد
1393/09/03

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7